Gå til innhold

Halo og Halo 2 er lite nyskapende

Aiven

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Halo og Halo 2 er etter min mening lite nyskapende, overhypede spill.

Eller nei?

Har du noen begrunnelse for dette, eller bare poppet dette ut av hodet ditt og inn på Gamer.no? :dontgetit:

Jeg synes for all del at Halo ikke er et overhypet og lite nyskapende spill. Da Halo:CE kom, var grafikken helt enestående. Gameplayet var/er helt nydelig, som jeg på konsoll synes er klart best! Bungie har klart å bruke alle knappene på kontrollen slik at alt går som en drøm. Slik er det også i Halo 2. Gameplayet er det samme, og det fungerer gjør det ikke? Gameplayet sammen med historien og multiplayerdelen har til nå solgt 11 millioner eksemplarer :D Mener du da det fortsatt er overhypet? På Live på Halo 2 er det i gjennomsnitt 60.000 mennesker pålogget samtidig. Fortsatt overhypet?

Halo er en spillserie som har vært med på å revolusjonere grafikken på konsoll. Lenge leve Halo :love: Nå håper jeg bare det kommer en fortsettelse på Halo 2. Dette tror jeg jeg deler med mange fler på denne kloden!

Lenke til kommentar
Halo og Halo 2 er etter min mening lite nyskapende, overhypede spill.

Eller nei?

Har du noen begrunnelse for dette, eller bare poppet dette ut av hodet ditt og inn på Gamer.no? :dontgetit:

Jeg synes for all del at Halo ikke er et overhypet og lite nyskapende spill. Da Halo:CE kom, var grafikken helt enestående. Gameplayet var/er helt nydelig, som jeg på konsoll synes er klart best! Bungie har klart å bruke alle knappene på kontrollen slik at alt går som en drøm. Slik er det også i Halo 2. Gameplayet er det samme, og det fungerer gjør det ikke? Gameplayet sammen med historien og multiplayerdelen har til nå solgt 11 millioner eksemplarer :D Mener du da det fortsatt er overhypet? På Live på Halo 2 er det i gjennomsnitt 60.000 mennesker pålogget samtidig. Fortsatt overhypet?

Halo er en spillserie som har vært med på å revolusjonere grafikken på konsoll. Lenge leve Halo :love: Nå håper jeg bare det kommer en fortsettelse på Halo 2. Dette tror jeg jeg deler med mange fler på denne kloden!

Jeg skal ikke betvile at den har revolusjonert grafikken på konsoll og jeg uttaler meg først og fremst på grunnlag av pc versjonen. (har bare spilt det et par timer på konsoll og naturlig nok gjør det seg bedre her).

Grafikken er lekker nok den, men skilte seg ikke overraskende ut, fordi vi allerede hadde sett spill som Battlefield 1942, GTA: Vice City og Morrowind. Allikevel solgte spillet, som du selv sier, noe helt enormt, noe som etter min mening kommer av en voldsom markedsføring fra Microsoft.

Som topic antyder er jeg med vilje litt provoserende, for å få folk igang, siden halo har fått eget forum.

Du finner det for godt å starte ditt innlegg med en personlig fornærmelse, jeg vet ikke hvilken hensikt dette skulle ha, men du synes vel det var lurt?

Lenke til kommentar

Nå har jeg riktig nok bare spilt Halo 1, så jeg har kansje ikke det største grunnlaget for å uttale meg om dette, men gjør det likevel.

Halo var slett ikke hypet (Definisjon på hypet: Et spill eller annet som reklamert for kvaliteten på og som er utrolig populært før det kommer ut, som viser seg å være et ganske dårlig spill etterpå). Halo var slett ikke et slikt spill. Selv om jeg ikke synes det var så utrolig nyskapende var det et bra spill. Nå har jeg som sgat ikke spillt toeren, men det skal vist være enda bedre. Håper på at det kommer ut på PC slik ener gjorde (Hvorfor skal de ikke benytte seg av sjangsen på å tjene noen ekstra mill).

PS: Nå som dere har fått dette Halo forumet burde dere kansje bruke det litt flittig så dere kansje får beholde det.

Lenke til kommentar
Du finner det for godt å starte ditt innlegg med en personlig fornærmelse, jeg vet ikke hvilken hensikt dette skulle ha, men du synes vel det var lurt?

Hehe. Når jeg tenker meg om var egentlig dette ganske lurt. Du fikk i alle fall meg til å tenne litt ekstra ;)

PS: Nå som dere har fått dette Halo forumet burde dere kansje bruke det litt flittig så dere kansje får beholde det.

Dette skal nok gå bra ;) Det som kanskje skulle blitt gjort nå, er å informere resten av forumbrukerne om at det er kommet et eget Halo forum? Er vel ikke alle som går inn å sjekker dag for dag om det er kommet nye forum for de forskjellige spillene. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...