joebush Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Men du kunne vel ha lagt inn en URL til review'en istedenfor å poste hele saken her? Grunnen til at jeg ikke postet url til reviewen er at siden inneholder en del andre ting Da hadde jeg brutt retningslinjene (§ 8) Lenker er vel gyldige om artikkelen den refererer til er relevant i forhold til tråden, selv om den er dine side med noen reklamer. Men skjønner hva du tenkte. (Moderator får rette meg dersom jeg tar feil her) Endret 3. januar 2005 av joebush Lenke til kommentar
Yosuf Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Exeem har blitt oppdatert og blitt litt "penere" å se på, ser ut til at det kommer et lite reklame banner nederst i høyre hjørne etterhvert. Og programmer kræsjer stadig. http://img32.exs.cx/img32/971/kresk1as.jpg Bra med hastighet på exeem da, jeg får samme hastighet som jeg fikk med bittorrent før. Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Spennende at p2p utvikler seg,men er ikke dette egentlig status quo? For meg virker det som et kazaa programm bygget på BT protokollen, altså vil programmet være like sårbart for falske filer, re-naming etc. som egentlig var den eneste grunnen til kazaa's "fall". Men det er mulig jeg tar feil som vanlig Lenke til kommentar
Yosuf Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 man kan legge til kommentarer til filer som er lastet ned og merke dem som "OK", men det vil jo fortsatt være problemer med falske filer. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Flyttes til programvare. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hva er denne: Serial Key da? Lenke til kommentar
Helt Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Har ikke helt trua på det der, minner alt for mye om Kazaa i ny versjon... Har liten tru på at det blir like bra som bittorrent en gang var... Og det at det er adware er jo tragisk, kildekoden burde jo vært åpen uten tvil... Men men, blir spennende å se åssen det utvikler seg... Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Og det at det er adware er jo tragisk, kildekoden burde jo vært åpen uten tvil... Helt riktig! Småskeptisk selv, begynner å minne om diverse andre p2p programmer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå