b-real Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Urk...Jeg vil gjærne ha en genser oxo...glemte meg :smile: Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Jepp, vil gjerne ha T-skjorte og genser. Skriv meg opp på listen...... Lenke til kommentar
fondus Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Dere kan regne med en t-skjorte av hver farge fra meg, muligens også en fleace-genser. Det er jaggu meg på tide at noe skjer, men som Anders sa: venter med å sprette Sprite'n til jeg har bestilt :smile: Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 1 sort T-skjorte og 1 fleece-genser her... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 vil gjerne ha en i silke, en i kasjmir, og en med diamant logo enn trykt... 800kr? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Vell jeg skal ha 2tskjorter og 1genser.. Så jeg tror nok det er marked for dette hvis dere bestiller mer en 100.. Faktisk MYE mer en 100 også. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Et tips, hvis dere setter opp en artikkel om dette på hovedsiden så er det litt større sjangse for at resten ser dette. Ikke alle som brownser forumet hele tiden slik som enkelte :wink: [endre framside til hovedside :wink:] _________________ "The person who is waiting for something good, gonna wait for ever." - B|Real B|Real @#hw.no@undernet www.b-real.net [ endret av B|Real den 2002-12-05 20:17 ] Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 T-skjorte og genser, takk! Lenke til kommentar
JonV Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 jeg vil ha T-skjorte :smile: Lenke til kommentar
Ëonwe Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Jepp, skal ha et par t-skjorter! Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Nevnte tidligere i tråden at jeg ville ha, men når jeg fikk vite at logoen er brodert på og ikke trykket ble jeg nesten litt skeptisk. Må få se bilde av den før jeg kjøper. Og hvor store vil dem bli i størrelsene? Verste jeg vet å kjøpe XL, for så å kunne bruke den som kjole. Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Jeg vil ha! Tror ikke 100 blir noe problem altså... Tenk på oss "små" også da. Det er ikke alle som er xl her (No offence :razz:) Lenke til kommentar
gorg Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 skal ha svart skjorte jeg!!!!! må ha!!!!! Lenke til kommentar
Zork Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 En t-skjorte her også... muligens to, og kanskje til og med en genser dersom de ser bra ut... men ihvertfall en t-skjorte :smile: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Jeg vil nesten ha et bilde av t-skjorte/design før jeg kjøper. Er jo heller ikke akkurat noen overklokker, men liker jeg t-skjorta, så kjøper jeg :smile: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Quote: borre skrev (2002-12-05 22:00):Er jo heller ikke akkurat noen overklokker, men liker jeg t-skjorta, så kjøper jeg :smile: Neh...PIII er jo ikke de letteste å OC :wink: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Quote: Den 2002-12-05 22:40, skrev B|Real:Neh...PIII er jo ikke de letteste å OC Amd XP takker! Og ja - de er vanskelige å overklokke. Må trykke på slettetasten når minnet telles opp. Og så må jeg surre rundt inni noen gamle blå menyer. Først da finner jeg en plass hvor man kan skrive inn et stort tall. Tør ikke å prøve meg på mer enn tallet 150 da. :wink: Lenke til kommentar
EC Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Vel - brodert logo vil være mye mer slitesterk enn en trykt logo - men samtidig må vi vurdere dette litt nøyere. Det er ikke umulig at vi får fleecegensere med brodert logo og T-skjorter med trykt logo. Men da tar det kanskje litt tid før T-skjortene er klare. Må finne en billig produsent først... Vi har forresten mulighet til å bestille vanlige skjorter (type penskjorte) med brodert logo, kort og lang arm. I tillegg noe silkeliknende stoff, men det tror jeg blir for blodharry! Fleecegenserne blir temmelig garantert bare tilgjengelig i sort og / eller grå, mens T-skjortene er aktuelle i sort, hvitt og grått. Det det hele koker ned til, er hva minimum antall vi må bestille. Jeg vil sterkt gå ut fra at vi kan få forskjellige størrelser, fra medium til "elefant". Sistnevnte er mer i min retning så... Dere skal nok få se design osv. og det kommer en nyhet på forsiden så snart vi vet mer om dette. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Quote: Den 2002-12-05 23:27, skrev yummy:Vi har forresten mulighet til å bestille vanlige skjorter (type penskjorte) med brodert logo, kort og lang arm. I tillegg noe silkeliknende stoff, men det tror jeg blir for blodharry! En kortarma skjorte hadde vært knalldigg :smile: En kul skjorte i silke med OK.no logo? Rått Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 T-skjorte og fleece! "elefant" gjør ikke noe for meg! Når buksene mine er litt "store" i tillegg.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå