Jimmy Pop Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Quote: yummy skrev (2002-09-26 03:36):Det blir altfor dyrt å spesialbestille t-skjorter til hver og en. Det blir ikke altfor dyrt for dere (ok), men det blir nok litt dyrt for oss brukere, men alt er mulig. Kan dere ikke sjekke opp i hva vi måtte ha punget ut med? Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Om noen skulle ønske feks. navn på skjortene så kan dette som oftest ordnes hos en lokal rekalmeprodusent/tekstil trykkeri i etterkant. Det er rimeligst å gjøre dette ved bruk av transfer trykk, men dette er av mindre holdbarhet en silketrykk. Til orientering. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Quote: Den 2002-09-26 03:36, skrev yummy:Jeg skal sjekke opp status og si fra hvordan det går. *mase mase* *purre purre* Altså, dere nevnte før skolestart først. Skolen begynte så vidt jeg vet i August. Nå er det oktober. Om dere fortsatt ikke får svar fra det ene trykkeriet er det vel bare å glemme dem å bestille fra de som har levert tilbud? Er ikke lenge til så finner jeg meg et Apple tre og henger meg. Jeg vil helst ha t-skjortene *før* The Gathering 2003... Lenke til kommentar
fondus Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 kunne overklokking.no få ut fingern snart? har et visst nerde-rykte å opprettholde i klassen, og trenger derfor snart en slik t-skjorte. (jeg kødder ikke for dem som tror det). :smile: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Kan overklokking.no sette denne t-skjorte saken litt høyere opp på prioriteringslista? Det virka jo en stund som de snart gikk i trykken t-skjortene, men nå er det helt stille rundt saken. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Anders maser og maser og det gjør sannelig vi også. Det var vell for 2mnd siden at dere sa noe sånt: Ja vi har funnet en billigere levrandør og venter at trykkingen begynner snarlig. Det har gått en tid siden dengang... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Jeg vil ha skjorte nå Lenke til kommentar
Laka Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Fælt å utålmodige dere er! De gjør det på frivillig basis, dere er klar over det. Men siden dem har snakket så mye om det, synes jeg selv at de bør få rævva i gir:razz: Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 JAAAAA!!! T-SKJORTE !!! HURRA !!! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-11 16:43, skrev LasseAndreK:Fælt å utålmodige dere er! Ja vi (jeg) er utålmodig, men liker ikke når ting trekker du. Det fører til at ting blir lagt på is og så hører man aldri noe mer om det! Lenke til kommentar
Dings Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Ja, helt enig... Nå synes jeg vi har ventet lenge nok på disse t-skjortene.. Har til og med rukket å spare sammen masse openger til mange t-skjorter.. :wink: Kan de som lager propp i prosessen se å få ut fingen? Mvh. Dings Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Kommer det til og skje noe med disse t-skjortene etter hvert, eller er det noe vi kan se langt etter, få et skikkelig svar fra en av OK gutta nå! Lenke til kommentar
AMD xp Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Genialt genialt og atter genialt Ville selvfølgelig kjøpt to av disse t-skjortene, en til å ha på meg, og en til å ha på veggen :smile: Go Ok.no sier jeg bare Lenke til kommentar
Dings Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Nå synes jeg ærlig talt de tskjortene burde komme snart. Vi har jo snart ventet i evigheter.. Jeg går snart til det stadiet og lager mine egne "pirat_overklokking.no_t-skjorter" hvis det ikke snart skjer noe.. :wink: Kan dere ikke være så venlig å få opp farten? Jeg vet det ikke bare er meg som venter med lengsel etter disse t-skjortene... Mvh. Dings Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Quote: Den 2002-11-13 19:10, skrev Dings:Nå synes jeg ærlig talt de tskjortene burde komme snart. Vi har jo snart ventet i evigheter.. Jeg går snart til det stadiet og lager mine egne "pirat_overklokking.no_t-skjorter" hvis det ikke snart skjer noe.. :wink:Kan dere ikke være så venlig å få opp farten? Jeg vet det ikke bare er meg som venter med lengsel etter disse t-skjortene...Mvh.Dings Godt Design trenger sin tid vettu! Lenke til kommentar
Boxster Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Ja det har drøyet en god stund nå. Lenke til kommentar
Torstein1989 Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Disse t-skjortene høres kule ut. MEN FÅ UT FINGERN!!! VI ER LEI AV ALL DEN H******* VENTINGA! Lenke til kommentar
www.tracid.tk Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Jeg ville kjøpt en overklokking t-shorte med samma TG stil.... det hadde vært fett... Da kunne jeg skryti av at jeg har overklokking.no t-shorte til sommer:D Lenke til kommentar
EC Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 I'm on it. Dere skal få beskjed så snart jeg vet noe mer. Har gitt beskjed om at tingene skal gå litt fortere nå, for dette har tatt alt for lang tid! Lenke til kommentar
thomaspeck Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Jeg synes det hadde vært dritbra med en t-skjort men håper ikke prisen blir alt for høy. Ikke så mye mer enn 150-200 kr. + porta da. Jeg ville ha kjøpt en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå