Anders Leipsland Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 *kremt* (aka bump, men det får vi ikke lov til å gjøre :razz:) nå er det blitt veldig stille rundt t-skjortene. hva skjer? lagt på is? snart klare? /me begynner å bli utålmodig Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Hei! Hadde vært kjekt å høre om vidare framgang på prosjektet :wink: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 EN egen Nerdeteskjorte ville jo vært fint og ha. Så kunne vi ha kjent igjen nerdene på TG :smile: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Hm..ja...hw.no-folk burde ha en plass å møtes på...kunne vert artig... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Derfor ville det vært fint om man kunne ha navn på dem så man kunne kjenne folk som man har snakket med igjen når man er på så store LAN eller andre ting. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Hm...jeg vil ha STOR T-Skjorte med B|Real på ryggen! Kan det ikke bli fortgang i dette prosjektet da? Lenke til kommentar
Dings Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Hva skjer egentlig ang. disse t-skjortene? Har alle glemt dem eller? Vet ikke hvordan det er rundt om i lendet ellers, men her i Bergen er det snart slutt med å gå i T-skjorte.. Den blir snart / er byttet ut med genser og regnjakke (evt. snorkel...) Synes liksom at det snart burde komme noe informsajon om de eterlengtede t-skjortene... Mvh. Dings Lenke til kommentar
EC Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Jeg har snakket med Microplex, og nå begynner vi å se en løsning. Vi venter bare på et tilbud til, så vil vi antagelig bestille dem snart. Så som dere skjønner er det ikke lenge igjen! Men det er jo bedre å bruke litt tid på prosjektet slik at vi kan få best mulig pris ut til dere. Med vennlig hilsen: Vidar Fagerjord, siteadmin / webredaktør ved http://www.overklokking.no Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 WE! Da er det ikke lege til. gleder meg... Da mangler vi bare hettegenser så er vi i box :smile: Lenke til kommentar
jossa Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 fonten til overklokking.no hvor kan jeg få tak i den? Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Nå har det debba ut med de t-skjortene i d siste!!! Kan vi ikke få en liten oppdatering om hvordan det går? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 får vi disse überc00le t-skjortene før oktober slik at vi kan bære dem på Warpzone? [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-09-12 14:47 ] Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Hva skjer med t-skjorte prosjektet? Kan vi få en cirka-dato for når vi kan kjøpe disse produktene i ubeskjedene kvantum?? :wink: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Quote: |_Cisco_| skrev (2002-09-12 00:23):Hva skjer med t-skjorte prosjektet?Kan vi få en cirka-dato for når vi kan kjøpe disse produktene i ubeskjedene kvantum??:wink: Må vel vere rett runt gjørne nå, Er en stund siden denne tråden ble startet Lenke til kommentar
[CyB]girl Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Lag overklokking.no t-skjorter! Nesten 100% at jeg kommer til og kjøpe en sånn! Det eneste som kan stoppe meg er prisen... Keep up the good work! Vennlig hilsen Camilla 14 Alias [CyB]girl http://home.no.net/kolstadc/ Lenke til kommentar
EC Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Vi har ikke hørt så mye mer i saken, annet enn at kontakten vi har ikke har svart på mail ennå. Jeg kommer tilbake til saken så snart jeg vet noe mer. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Kunne tenkt meg en slik T-skjorte jeg også. Hadde vært litt stolt av å gå rundt med den.. (bare litt) (og nei, det var ikke ironi) Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 *vente på oppdateringer* Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Ja, det hadde jo vært über kult om vi kunne få nicka våre på t-skjorten :smile: Lenke til kommentar
EC Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Nick får dere ordne med selv - det fins jo sånne strykepapir man kan printe på. Det blir altfor dyrt å spesialbestille t-skjorter til hver og en. Jeg skal sjekke opp status og si fra hvordan det går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå