lokeland Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 The_Fire: De har vel en mening bak det.. Idiotiske greier uansett, folk kommer jo sikkert bare til å boikotte de når de først kommer! =S Lenke til kommentar
Larsen0210 Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Selges disse t-skjortene fremdeles? Hvor i tilfelle skal man kontakte for å skaffe seg en? Jeg ville gjerne hatt en Lenke til kommentar
sigen Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Det er lenge siden disse var til salgs, og de kommer høyst sannsynlig aldri på markedet igjen Lenke til kommentar
Larsen0210 Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Det er lenge siden disse var til salgs, og de kommer høyst sannsynlig aldri på markedet igjen 5348002[/snapback] Ok, det var trist å høre. De får skrike ut hvis de kommer på ideen om å gjøre det på nytt Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 denne tråden kan vel bare stenges nå? jeg regner med at det ikke blir noen t-sjorte nå som Overklokking.no er slått sammen med Hardware.no, selv om det fortsatt hadde vært flott med en t-sjorte Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Helt enig. Hva med å lage hw.no t-skjorte? Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Helt enig.Hva med å lage hw.no t-skjorte? 5657135[/snapback] Hva med å bare opprette overklokking.no igjen? Savner siden, og forumet har bare blitt rot, og jeg vil ha t-skjorte....! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 1. Kjøp en hvit t-skjorte og en svart tusj. 2. Skriv "Overklokking.no", evt. "Hardware.no" på den, plassering er valgfritt, det er fonten også. Dermed har du en slik t-skjorte. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Hyggelig at du savner Overklokking.no, Drunken_Master! Det gjør jeg også... Men etter å ha veid fordeler og ulemper mot hverandre kom i fram til at det beste ville være å slå oss sammen med HW igjen. Så mye som overklokking har sneket seg inn i vanlige tester de siste åra er det rett og slett liten vits å ha egen overklokkingsside i nettverket, det er bare til hemning for begge. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Hva med å lage noen Overklokking.no-T-skjorter som folk kan ha til minne om siden? Endret 24. februar 2006 av @kd Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 JAA!! god idè! jeg stemmer for den! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Ja, greit. Men synes det skal kunne samkjøre med hw.no slik at man kan velge mellom hw.no og overklokking.no... - Eller begge to... Jeg er egentlig mer hypp på hw.no t-skjorte enn overklokking.no. - Selv om jeg ville kjøpt overklokking.no hvis de solgte t-skjorter Lenke til kommentar
EC Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Dersom dere ønsker det, er det mulig å få laget skjortene selv. Alt du trenger er den gamle logoen. *sukk* jeg savner mange ting med Overklokking.no (en del jeg IKKE savner, men det tar vi ikke her), men livet har gått videre. Og sånn er det bare med den saken. Lenke til kommentar
Wollis Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Bare husk på at evt. nye T-skjorter har litt større åpning i nakken. Jeg får kvelningsfornemmelser når jeg bruker mine... Wollis. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Vi har trykket opp HW LAN t-skjorter. For dem som er interesserte kan disse kjøpes. Dersom det er noen interesse for å koordinere noe overklokkingsskjorter eller NM i overklokkingsskjorter er vi åpen for innspill. Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hi Kan disse T-skjortene kjøpes her på Hardware.no, eller må vi møte opp på et HW-Lan Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 det lurer jeg også på, da jeg desverre ikke skal på hw lanet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå