B4stian Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Skjer det noe på denne fronten for tiden? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Skjer det noe på denne fronten for tiden? Tro om jeg skulle kjøpe meg en skjorte.. Men Microplex selger jo ikke de lengre? Damn, tenkte på det gamle. Gleder meg til de nye da Endret 6. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 mulig å få en aldri så liten update nå? uansett hva det måtte være, omså at kona har fått unger elns? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg vil gjerne kjøpe en jeg... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg vil gjerne kjøpe en jeg... Jeg også Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Skjer det noe? Endret 22. oktober 2005 av TrulZern Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Ja hadde vert kjekt med ein update! Hadde nok kjøpt den ja.... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Jeg blir snart blakk. Jeg kjøper for mye. Jeg må kjøpe en t-skjorte nå før jeg ikke har igjen mer penger! :!: Lenke til kommentar
jackjonsson Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 OK. Rakk ikke å lesse alle inleggene, men fikk med meg at dere planlegger overklokking t-skjorter. Jeg synes idéen er rå, og om dere går for det så kjøper jeg en PS: Gå for svart da vel! Lenke til kommentar
Shiva Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Husker en disse gamle røyk reklamene fra 60 tallet med rolv vesenlund.. fleksnes. "Ja, nå røker jeg også prince". Kunne f.eks stått "Ja, nå klokker jeg også pc'en". Lenke til kommentar
_nicholas Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Husker en disse gamle røyk reklamene fra 60 tallet med rolv vesenlund.. fleksnes."Ja, nå røker jeg også prince". Kunne f.eks stått "Ja, nå klokker jeg også pc'en". 5204827[/snapback] hehe:P kunne kanskje funka det ya Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 jeg har gitt opp, rett og slett... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Jepp... dette er nok ikke noe Overklokking satser på... Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Ikke det at jeg har fulgt med på dette. Heller ikke det at jeg bryr meg... Men hva med å lage noe selv (i vektorgrafikk), ordne med bruk av logo med en som representerer Overklokking.no, tatt inn bestillinger fra alle som vil ha t-shirt, sendt disse til et trykkeri som trykker klesplagg, og vips har man t-shirts. Etternølerne som senere finner ut at de vil ha t-shirt, bestiller bare fra trykkeriet. Vi skal selge t-shirt som elevbedrift på skolen. Det å få et trykkeri til å trykke t-shirtsene er ikke problem, spesielt dersom man vet at man har stort antall. Vil regne med at det vil bli en del bestillinger, spesielt dersom man legger ut dette på Overklokking.no sin forside. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 problemet med det er at det ikke er lov. man må ha tillatelse fra overklokking.no, noe de ikke vil gi. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Vil ikke gi? Det kan da ikke være noe smart. Om folk går med link til overklokking.no, vil jo det bli et høyere besøkstall. Høyere beskøkstall vil vel gi høyere annonseinntekter. Eller? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) Vil ikke gi? Det kan da ikke være noe smart. Om folk går med link til overklokking.no, vil jo det bli et høyere besøkstall. Høyere beskøkstall vil vel gi høyere annonseinntekter. Eller? 5325798[/snapback] jeg har spurt og fått til svar Hei, og takk for henvendelsen! Hyggelig å høre at du ønsker deg en HW-skjorte, men vi ønsker dessverre ikke å gi bort vårt logomateriale til slike formål. Derimot har vi store planer om å få laget T-skjorter selv, men det tar dessverre noe tid... mvh Håvard Røste Endret 22. desember 2005 av regga Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Har jo bare gått 3 år da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå