DE1 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Dumt, hadde vært sinsykt kult! - Degj Lenke til kommentar
sigen Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Stemmer det Glisevask, kan ikke gjøre noe på vegne av Overklokking.no, det er ulovlig uten å ha fått tillatelse. Det eneste jeg kan gjøre, er å sette fart i tråden min, men det frister ikke nå, siden de sier at de holder på her, og det er jo mye stiligere med en offisiell T-skjorte fremfor en som vi har stemt frem, med andre ord en som vi ikke MÅ holde oss til (designmessig) Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 merkelig.. :S har fått svar på spm. mitt i mitt forige inlegg, men inni inlegget mitt :S Ikke helt 100% på desinget enda, har litt med priser å gjøre.Produsent er nesten i boks, kommer an på antall Mer en det vil jeg ikke si før alt er i boks... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Hva har skjedd der tha stoffi? Forsto ikke den jeg, ser ut som om det er to personer som skriver det samme innlegget Lenke til kommentar
Xell Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 je gstusset også litt på den posten når jeg først leste den. Ser ut som om en moderator har editert posten med svar uten å spesifisere at delser av posten er et svar skrevet av en annen persom. Utrolig dumt å gjøre det på den måten og svært forvirrende. Håper moderator leser dette og ikke gjentar blemma andre steder. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hehe, den bommerten var meg, edit og quote knappene er ALT for like Mitt svar: Ikke helt 100% på desinget enda, har litt med priser å gjøre. Produsent er nesten i boks, kommer an på antall Mer en det vil jeg ikke si før alt er i boks... Lenke til kommentar
Xell Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 heheh confusion solved. folk flest har ikke lov til å editere andres poster vettø, så for oss er det ikke noe problem Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hehe, morsomt.. Men det er fintdet går framover! Hvordan blir designet? Hvem står bak det? Antall? 500 er jo en fin start.. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 yes endelig har det blitt liv igjen.. håper på et fresht design som ikke er alt for oppmerksomhetsøkende Lenke til kommentar
Sesam Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 hvem tør å gå rundt i en slik t-skjorte med overklokking.no på baksiden? Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 hvem tør å gå rundt i en slik t-skjorte med overklokking.no på baksiden? si det du? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Nå har de allerede solgt en del tskjorter med den gamle logoen, så det enkle svaret er; mange Lenke til kommentar
sigen Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 hvem tør å gå rundt i en slik t-skjorte med overklokking.no på baksiden? si det du? Meg, Glisevask, tha stoffi for å nevne noen Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 hvem tør å gå rundt i en slik t-skjorte med overklokking.no på baksiden? si det du? Meg, Glisevask, tha stoffi for å nevne noen og meg, forsåvidt Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Tror nok det er flere enn man tror som "tør" det.. Fra min side er det en drøm! =D Stå for nettsamfunnet jeg dyrker.. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Enig med Glisevask...Jeg kjøper, tørr å gå med det og er stolt av det! Lenke til kommentar
Sesam Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Enig med Glisevask...Jeg kjøper, tørr å gå med det og er stolt av det! sier vel litt mer om deg enn alle andre? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Sikkert fler som har det som meg, jeg kommer ikke med andre brukeres synspunkt, bare mine egne! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 jeg kommer til å kjøpe den ja, men antakeligvis bare for å bruke på lan og i sånne anledninger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå