Gå til innhold

Overklokking.no T-skjorter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det må vel for all del være bedre at t-sjortene tar litt lenger tid? Da kan dere kreve kvalitet, noe overklokking vil skaffe. Ikke noen t-sjorter som mister logoen etter to ganger i vaskemaskinen!

Overklokking skal ha kvalitetpå t-sjortene, også billig som mulig om jeg ikke tar helt feil.

Dere ønsker mye av overklokking, og det meste blir behandlet :) Husk at de som jobber i overklokking ikke har dette som heltidsjobb. De fleste har andre jobber og familie å tenke på.

Lenke til kommentar

Ja, vi vet dette Natrium, og det har blitt nevnt før i denne tråden. Men jeg, som går på skole, skal ha et sosialt liv, og gå diverse aktiviteter (noen som tar hele dagen) klarer å skaffe T-skjorter.

Hva med å "annsette" en av brukerene til å kvalitetssjekke noen forskjellige trykkerier, eller spør litt rundt blandt brukerene? Det tar vel ikke så lang tid?

Ikke for å klage, kommer bare med noen spørsmål og forslag ;)

Lenke til kommentar
Ja, vi vet dette Natrium, og det har blitt nevnt før i denne tråden. Men jeg, som går på skole, skal ha et sosialt liv, og gå diverse aktiviteter (noen som tar hele dagen) klarer å skaffe T-skjorter.

Hva med å "annsette" en av brukerene til å kvalitetssjekke noen forskjellige trykkerier, eller spør litt rundt blandt brukerene? Det tar vel ikke så lang tid?

Ikke for å klage, kommer bare med noen spørsmål og forslag ;)

Først når du aner hvor mye jobb, spesielt jeg gjør for å drive denne siden - vil man forstå hvorfor ting tar tid. Legg til at det er andre like travle menesker rundt om i verden, så drøyer desverre ting ofte.

Overklokking.no er heller ikke i den posisjonen at vi sitter med masse ekstra ressuser, selv om du sier, "Bare ansett en til å gjøre det", så må vi faktisk ha noen å ta av før jeg bare kan deligere ting!! Vi har ikke penger til å gi lønn til noen for dette...

Å sjekke rundt etter noe så enkelt som t-skjorter tar ikke tid, men alt rundt det gjør. Feks ting som hvem skal selge dem etc. Vi har ikke kapasistet til å gjøre det selv, så vi må forhandle oss fram til at noen andre gjøre det billig nok at vi fremdeles i det minste i sitter med null i tap på slutten av dagen.

Lenke til kommentar

Jeg kan godt sende mail til bl.a. microplex og/eller komplett på vegne av overklokking.no, sjekke priser, lage til skikkelig og oversiktligt regnskap, uten lønn (kanskje en gratis T-skjorte muligens?)

Så det med lønn, og å finne en person til å gjøre det, er ikke vanskelig, du har allerede en (meg, hvis noen ikke skjønte den ;) )

Så hva sier du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...