Kozesmurf Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 er ikke denne tråden stengt enda ? *ler* Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Så vidt jeg vet er ikke idèen droppa ennå.. Men det hadde vært en idè å lage ny tråd når de starter for fullt! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 T-sjortene kommer når de kommer. Ting tar bare tid Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Jupp, men når det gjelder OK tar det ekstremt lang tid.. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Jupp, men når det gjelder OK tar det ekstremt lang tid.. Ting som koster penger tar tid ja... Andre ting tar ikke tid i forhold til hvor mye arbeid det er Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 kan du si oss hvor langt dere har kommet? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Det lurer jeg også på. Nesten så jeg er fristet til å gi dem en frist før vi bare kjører på med poll i tråden "min" (selv om det nesten ikke har kommet inn noen forslag) men det kan jeg jo ikke Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Det må vel for all del være bedre at t-sjortene tar litt lenger tid? Da kan dere kreve kvalitet, noe overklokking vil skaffe. Ikke noen t-sjorter som mister logoen etter to ganger i vaskemaskinen! Overklokking skal ha kvalitetpå t-sjortene, også billig som mulig om jeg ikke tar helt feil. Dere ønsker mye av overklokking, og det meste blir behandlet Husk at de som jobber i overklokking ikke har dette som heltidsjobb. De fleste har andre jobber og familie å tenke på. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Ja, vi vet dette Natrium, og det har blitt nevnt før i denne tråden. Men jeg, som går på skole, skal ha et sosialt liv, og gå diverse aktiviteter (noen som tar hele dagen) klarer å skaffe T-skjorter. Hva med å "annsette" en av brukerene til å kvalitetssjekke noen forskjellige trykkerier, eller spør litt rundt blandt brukerene? Det tar vel ikke så lang tid? Ikke for å klage, kommer bare med noen spørsmål og forslag Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Er det noen som har en link til hvor de selger disse t-skjortene? Har veldig lyst på det! - Degj Lenke til kommentar
sigen Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Er det noen som har en link til hvor de selger disse t-skjortene? Har veldig lyst på det! - Degj Det er det vi "maser" om, de selges ikke lenger. Men vi prøver å få de til å lage noen nye Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Aha! Men så kjedelig da, det hadde vært DRIT kult. Jeg hadde kjøpt en, kanskje to! Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Ja, vi vet dette Natrium, og det har blitt nevnt før i denne tråden. Men jeg, som går på skole, skal ha et sosialt liv, og gå diverse aktiviteter (noen som tar hele dagen) klarer å skaffe T-skjorter.Hva med å "annsette" en av brukerene til å kvalitetssjekke noen forskjellige trykkerier, eller spør litt rundt blandt brukerene? Det tar vel ikke så lang tid? Ikke for å klage, kommer bare med noen spørsmål og forslag Først når du aner hvor mye jobb, spesielt jeg gjør for å drive denne siden - vil man forstå hvorfor ting tar tid. Legg til at det er andre like travle menesker rundt om i verden, så drøyer desverre ting ofte. Overklokking.no er heller ikke i den posisjonen at vi sitter med masse ekstra ressuser, selv om du sier, "Bare ansett en til å gjøre det", så må vi faktisk ha noen å ta av før jeg bare kan deligere ting!! Vi har ikke penger til å gi lønn til noen for dette... Å sjekke rundt etter noe så enkelt som t-skjorter tar ikke tid, men alt rundt det gjør. Feks ting som hvem skal selge dem etc. Vi har ikke kapasistet til å gjøre det selv, så vi må forhandle oss fram til at noen andre gjøre det billig nok at vi fremdeles i det minste i sitter med null i tap på slutten av dagen. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 og det er det dere holder på med nå? finne forhandlere? så deseignt og produsent er valgt? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Jeg kan godt sende mail til bl.a. microplex og/eller komplett på vegne av overklokking.no, sjekke priser, lage til skikkelig og oversiktligt regnskap, uten lønn (kanskje en gratis T-skjorte muligens?) Så det med lønn, og å finne en person til å gjøre det, er ikke vanskelig, du har allerede en (meg, hvis noen ikke skjønte den ) Så hva sier du? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Du setter fokus på noe nå sigen.. Du er jo ihuge Overklokking.no-dude, og du har jo et godt sosialt liv men har god tid til å mekke noe sånt sammen! Hvorfor har ikke Overklokking.no-staben tid? Hmm.. Nei, jeg skal holde kjeft nå jeg! Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Fordi vi jobber med gi dere en innholdsrik og nyttig siden, ikke drive en bod Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 litt søkemonitor og bruk av disse på internet, en standard mail som sendes rundt til de aktuelle.. hvor lang tid kan det ta å ordne det ?? jeg ser dårlige unskyldninger og en død tråd. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Kan ikke du Sigen ta initiativet da? Det virker som du vil gjøre et godt arbeid! - Degj Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Så lenge han ikke får et spesielt privilegium her tror jeg ikke han kan gjøre så mye, isåfall blir det uoffisiellt og fort ulovlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå