Kozesmurf Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Dette er blitt en død tråd. jeg og mine skriver oss fra ønske om disse t-skjortene. Mange har vist stor interesse for disse t-skjortene og bakmennene kunne ha laga en 100 stk i første omgang for å se om disse ble solgt. med tilhørende annonsering på overklokking.no sin fremside burde ikke dette ha vært et problem. Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Nei, med tanke på at denne tråden har vært aktiv siden Oktober 2002 og at overklokking.no har fått så mange positive tilbakemeldinger, forslag o.l. Dårlig jobbet av overklokking.no Lenke til kommentar
sigen Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Det er jo produsert T-skjorter før, så hvorfor ikke igjen? Lurer på det, spess siden folk begynner å miste ineressen nå :sad: Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 http://www.yourstuff.no/index.jsp?partner=6 og velger overklokking.no logoen på ei t-skjorte, og bestiller... Må det gjøres vanskeligere? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Det blir ikke det samme, og de har sagt at de tester forskjellige trykkerier. Men det kan jo gjøres sånn også, og håpe på at alle velger den samme logoen. Hva med å lage en ny tråd, og lage en poll over best forslag? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Skjer ikke med det første vil jeg tro..! OK mister nå uhorvelig mange potensielle kjøpere og jeg ler! Kunne personlig satt opp en egen-host'a poll med jeg tror den gir liten innvirkning.. Desverre er det ikke det samme med egenprodusert t-skjorte, dessuten tror jeg man må spørre om tillatelse for bruk av logoen dems! Edit: Har et forslag!! Gjør som sigen, meg og kanskje andre.. Link til tråden i signaturen deres! På den måten er det større sjanse at det blir mer bluss om t-skjorter, og dermed for OK-crewet et større press på seg til å få trykt opp et par hersens t-skjorter! Endret 18. mai 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Tror vi har fått tillatelse til det, eller husker jeg feil? (mulig det var i hardware.no T-skjortetråden ) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Tror vi fikk tillatelse til det her også..! Noen som kan bekrefte? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Kan bekrefte det, etter ca. 1 min med "backtracking": Vår logo vil ikke bli tillatt brukt i en salgssammenheng. Dog er det absolutt greit om man vil lage seg en t-skjorte til eget bruk. Så vi kan ikke selge T-skjortene, men vi kan trykke opp så mange vi vil til oss selv, og venner. Men bare et spørsmål: Hvordan skal en moderator finne ut at jeg har tjent noe penger på T-skjorter med deres logo? (har ikke tenkt til å gjøre det, ikke noe vits) Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 kommer aldrig til å bli noe av Lenke til kommentar
sigen Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg tror jeg oppretter en tråd om dette, og prøver å få en poll på hvilket design vi burde gå for, så ser vi derfra, eller hva synes dere som fremdeles vil ha? (og hvor skal jeg sette tråden? Off-topic?) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Tror ikke det funker desverre! Snakker med deg på MSN, har en løsning.. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 har dere funnet en løsning? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Ja, tror vi ble noelunde enige om noe, men har ikke tid til å gjøre noe med det akkurat nå. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Sigen er så surrete på MSN! Nei, vi fant ut at det MÅ opp en poll for å komme et skritt nærmere her.. *SKALhaT-skjorteFørGetTogether* Lenke til kommentar
sigen Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Takk da Glisevask! Surrete? Hva mener du? Poll var jo planen min ja, men vi kan jo ikke bestille for alle. Kan forklare hva jeg mener her: Sette opp ny tråd, med masse forslag til design, og så sette opp en poll hvor vi stemmer over det beste dessignet, og det som vinner, skal bruks når en bestiller. Blir best sånn, spess hvis folk herfra treffes, ser mye bedre ut med like T-skjorter da Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Eeey, sorry.. Bare misforstår deg litt, veldig mye! Forslaget ditt er jo det vi har prøvd å fått ledelsen i OK til å gjøre da.. Vet ikke om du får lov til å gjøre det, men du kan jo alltids prøve! Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Nå begynner jeg å bli lei å vente , FÅ ut fingen overklokking.no Lenke til kommentar
sigen Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Glem det Plexiglass, det kommer ikke til å skje noe her, det har vi andre insett, og derfor diskuterer vi hva vi kan gjøre selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå