Shurom Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Få opp farten da!! Har sååååååååååååååååå lyst på en overklokking.no t-skjorte Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) jeg vil også ha Endret 19. april 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Takker for god respons.. Håper virkelig vi får noen OK t-shorter snart! Så har jeg noe å gå med på skolen, hehe! Skal bruke den på alle LAN inntill meg og clan'n for t-shorter, hehe.. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hvorfor ikke bare åpne sjappe på www.cafepress.com så kan dere mekke og bestille så mye tskjorter der som dere vil.. ps. jeg har ikke lest igjennom hele tråden. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 For det første ligger disse i utlandet, og for det andre har de så altfor begrensede muligheter! Tror nok det ikke blir aktuelt for OK-staben.. Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hvis alle er så kiin på en t-skjorte. Hvorfor ikke lage en selv? Som en moderator skrev tidligere i tråden kunne vi fint få lov til å bruke ok's logo til å lage en privat t-skjorte. Da kan man jo lage den akkurat som man vil! Det er jo mulig det blir billigere enn en offisiell t-skjorte pga. frakt etc. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) vi har ikke lov til å selge overklokking.no produkter... derfor... *edit* var litt sen... Endret 21. april 2005 av tha stoffi Lenke til kommentar
Xell Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Hvis alle er så kiin på en t-skjorte. Hvorfor ikke lage en selv? Som en moderator skrev tidligere i tråden kunne vi fint få lov til å bruke ok's logo til å lage en privat t-skjorte. Da kan man jo lage den akkurat som man vil! Det er jo mulig det blir billigere enn en offisiell t-skjorte pga. frakt etc. men en som er laget i silketrykk er garantert sykt bedre i kvalitete du klarer å lage selv. Endret 21. april 2005 av Xell Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Likte glisevask sine jeg Selv ville jeg trykket de ! Men blir det her noe av??? El NetZor Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Vet ikke om gamer.no har noe lignende på gang?? Har veldig lyst til å gå med en slik en jeg. Er ikke akkurat overklokkingsfan... Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Da må du bli det da vettu Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Hvor fins det GHZmeteret eller hva det nå kalles i STORT bilde? Endret 22. april 2005 av El Netzor Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Likte glisevask sine jeg Selv ville jeg trykket de ! Men blir det her noe av??? El NetZor Takker! jonas27389: Det er ikke det samme å gå med en hjemmelagd en.. For en skikkelig OK-fan er den originale varen det eneste som duger.. Rett og slett fordi det er den offisielle skjorta! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 @ siste forslag: så bra ut med få bort linken i armene. Det passer ikke syns jeg Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Enig! Men flertallet vinner.. Kan ikke OK arrangere en liten avstemming da? Så får vi litt fortgang i dette.. Ser ikke ut til at det kommer så mange flere forslag nå egentlig, og jeg vil ha OK-shorte!!..! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Seriøst, jeg begynner å lure på om det er noen fremdrift i det hele tatt? Hvis de ikke greier å få trykka ei t-skjorte til GetTogether går jeg heller naken!! Hehe.. Så plis, få fart på dere! Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Tror jeg vil velge å se på dette som et dødfødt projekt. Det kan umulig ta så lang tid å få ordna noen t-skjorter. Interessen har vist seg i mangefold her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå