stoffix Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 tror det var snakk om å ha egen butikk til sjorter... men jeg lurer på om det skjer noe her nå!? jeg vil ha sjorter, og det gjerne før sommeren... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 tror det var snakk om å ha egen butikk til sjorter...men jeg lurer på om det skjer noe her nå!? jeg vil ha sjorter, og det gjerne før sommeren... Samme her, vil ha dem kjappest mulig, har en som kanskje er interesert her, om designet er rett (og prisen er lav nok) Lenke til kommentar
sigen Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Ikke noen som kan/vil svare? Sommeren er jo ikke langt unna. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 hvorfor er det ingen som svarer, bare å si ifra, så kan jeg prøve å lete frem trykkerier som dere kan bruke, evt hvis ikke det blir noe av kan dere kanskje få solgt igjennom duffy.no? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Kunne gjort noe sånn jeg også, vil ha T-skjerter før sommeren. Men er dette taktikk? Å ikke svare, og bare utsette det? Spillprodusenter gjør det, etterspørselen blir bare større og større, samme med forventningene, og så slipper de spillet, alle kjøper det til full pris. Kjipt med dette: Dårligere spillopplevelse p.ga. høye forventninger, og folk blir sure av å vente så lenge. Håper ikke det blir gjort her. (PS: dette er taktikk for å få noen til å svare;)) Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 jeg er med på en overklokkings.no t-skjorte men den må være litt stilig da ikke bare noe gammelt grått og kjedelig. Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 jeg vil ha en ja!!!!!!!! foreslår liten logo foran og bilde av en vannkjøleblokk eller wapochill på ryggen Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 jeg vil ha en halvstor logo enten foran eller bak, en liten på det ene "ermet", og så noe annet bak... men dette er noe som de som skal trykke sjortene samt overklokking.no ledelsen må bli enige om.. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 jeg vil ha en halvstor logo enten foran eller bak, en liten på det ene "ermet", og så noe annet bak...men dette er noe som de som skal trykke sjortene samt overklokking.no ledelsen må bli enige om.. hm.. hva med en liten logo på ei skikkelig nerdeskjorte som har plass til penner hehe, nei ikke tulle mer nå men en liten logo forran på brystkasse hadde ikke vært så dumt og noe litt "fancy snancy" bak på ryggen. Også bør det være en tekst på ryggen: "member of Ok.no team" Lenke til kommentar
sigen Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Endelig litt fart i tråden igjen, den har vert veldig død lenge nå. Hva med å få en moderator til å sette opp en poll, hvos du kan skrive "Ja" eller "Nei" til om du er interesert, eller en med eventuelt hvor mange du vil ha? Kunne kanskje blitt litt mer fart i sakene da. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 eller hva om noen tegnet forslag, som vi kunne stemme på? Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 nå er det skrevet 24 sider om t-shirt her på forumet med forslag om tegning og diverse. men det skjer jo ikke no! bare lag noen t-shirts! det blir sikkert bra Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 for ikke å snakke om at denne tråden ble starta for snart 3 år siden. vil foreslå å kassere dette forslaget og stenge denne tråden. ideen var god, mange har meldt sin interesse både når det gjelder ny og gammel logo, men ingenting har skjedd. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Neeeei! Ikke steng den, da forvinner alt håp! Den ble startet for tre år siden ja, men det har jo vert produsert og solgt T-skjorter, men det ble ikke produsert nmok. Nå er det jo ikke så lenge siden det var ferie, og det nye designet har nettopp kommet, så hvorefor ikke vente litt til? Nå har det jo kommet ny interesse, så kanskje det skjer noe nå snart. Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Om det ikke ble produsert nok t-skjorter så må det jo bety at overklokking.no burde klare å tjene bra med penger på disse. så.. Ut med fingen gutter!!!! har heller ikke sett noen link/annonse hvor disse har blitt kjøpt og anser meg som en gjennomsnitts bruker av overklokking.no Må ikke la dette forløpe seg internt i tråden her. Få det klart og tydelig ut på framsiden. Og.. Få fingen ut gutter!!! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Kozesmurf: Har du lest hele tråden? Uansett, så har de solgt T-skjortene via microplex, kanskje derfor du ikke har sett noen steder der du kunne kjøpt de. Alle sammen: Legg dette til i signaturen deres: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry3973121]Lyst på en overklokking.no T-skjorte? Se her![/url] (bare fjern mellomrommet mellom Lyst på en overklokking.no T-skjorte? Se her! Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Ja nå er det på tide at det skjer noe her Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Bare som et forslag, sånn synes jeg framsiden bør se ut. Dette er rasket sammen i Paint på 30 sek, så det ble ikke verdens beste resultat, men dere skjønner vel. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 den må jo være svart!!! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg vil gjerne kjøpe en hvis den ser okey ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå