sigen Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Er 9 dager lenge? Det er allerede sagt det som trengs... Nei, det er ikkje for lenge det. Men mener du at det er 9 dager til skortene kommer? Ble litt forvirret av det svaret ditt jeg... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 eller 9 dager til det nye deseignet? er det det du mener? tror ikke han mener sjortene fordi at han sier at de ikke har noen konkrete planer for øyeblikket... Lenke til kommentar
eiD Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Det var 9 dager siden Vidar postet innlegg i dette topicet... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 ok.. det har føltes lengre.. men.. hva med deseignet, var det ikke snakk om at det nesten var ferdig? Lenke til kommentar
EC Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Det er ferdig - jeg sliter bare litt med å implementere alt som skal til. MYE jobb, og ikke alt er like enkelt... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Kan du legge ut et bilde? Vil gjerne se hvordan det ser ut. Håper på at de nye skjortene kommer snart! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 jeg må inrømme at jeg ikke kan stort om web deseign, men hvis du trenger hjelp til noe du tror jeg kan hjelpe deg med, så er det bare å si ifra.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Orker ikke lese igjennom 30 sider så jeg spør bare: Hvor mye vil de koste og hvordan kjøper man dem? Og finnes de i small? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 de har ikke kommet enda... de kommer en gang etter at det nye OK.no deseignet kommer, men det ser ikke ut til at det komemr med det første alikevel... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Ja, noen som vet noe om ca. hvor lenge det er til det nye designet kommer eller? Har lyst på en overklokking.no T-skjorte og to til sommeren! Lenge siden noen har sagt noe her nå. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 vel, det burde komme snart... det er jo en måned siden vi fikk offisiell besjed på forsiden om at det skulle komme snart, jeg har iallefall ikke sett noe enda.. Lenke til kommentar
EC Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Om alt går slik jeg håper, ser vi nytt og friskt design i løpet av påskehelga (nerder SKAL ikke være på påskefjellet - vi tåler ikke sola...). Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 høres bra ut... bare å si ifra hvis dere trenger noen til å mase på dere, jeg er flink til å mase.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 høres bra ut... bare å si ifra hvis dere trenger noen til å mase på dere, jeg er flink til å mase.. Jeg også, melder meg frivillig! Men enig, det høres bra ut! Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Om alt går slik jeg håper, ser vi nytt og friskt design i løpet av påskehelga (nerder SKAL ikke være på påskefjellet - vi tåler ikke sola...). Stemmer Lenke til kommentar
sygard Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Genial ide det med t-skjorter Kommer nok til å invistere i en selv. Hadde det vært en ide å lage flere hovedsjangere med t-skjorter? Slik som: Case-modders, Tweakers, CPU-burn-burn -burn, Overclocker-wannabe, etc... ? ..:: Sygard ::.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Genial ide det med t-skjorter Kommer nok til å invistere i en selv. Hadde det vært en ide å lage flere hovedsjangere med t-skjorter? Slik som: Case-modders, Tweakers, CPU-burn-burn -burn, Overclocker-wannabe, etc... ? ..:: Sygard ::.. tror dette kommer til å koste en del mer. Noe nytt om skjortene eller? *mase mase* (måtte bare benytte meg av sjansen i denne posten) Lenke til kommentar
sigen Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 kommer T-skjortene snart? Det har jo kommet nytt design nå, så da er det bare å sette i gang! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 ja, nå er det nye deseignet her, nå synes jeg dere bør skynde dere med å få sjorter på trykk... Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 må ha en ok.no tskjorte til LAN uniformen min.. hvor mye av pengene er det dere får for hver tskjorte egentlig? de koster jo 150, og microplex skal sikkert ha litt de og? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå