stoffix Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 blir det flere sjorter snart, det er HELT tomt på microplex... Lenke til kommentar
EC Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg skal se på dette utover høsten - dersom jeg finner en god løsning, kan det hende vi vil stå for distribusjonen selv, slik at de blir LANGT billigere. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg skal se på dette utover høsten - dersom jeg finner en god løsning, kan det hende vi vil stå for distribusjonen selv, slik at de blir LANGT billigere. Jaha, der oppdagte jeg denne tråden igjen. Det er ikke lenge siden at moderator EC stengte tråden Tøffe og barske t-skjorter. Og nå fortsetter du å selge t-skjorter her. Hvordan VÅGER du? Hva gjør denne tråden så prinsipielt forskjellig fra psilocybe sin? Din dobbeltmoral? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Jeg skal se på dette utover høsten - dersom jeg finner en god løsning, kan det hende vi vil stå for distribusjonen selv, slik at de blir LANGT billigere. Jaha, der oppdagte jeg denne tråden igjen. Det er ikke lenge siden at moderator EC stengte tråden Tøffe og barske t-skjorter. Og nå fortsetter du å selge t-skjorter her. Hvordan VÅGER du? Hva gjør denne tråden så prinsipielt forskjellig fra psilocybe sin? Din dobbeltmoral? dette er overklokking.no som selger t-skjorter, mens den andre pilsocybe som solgte t-skjorter Endret 2. desember 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 skjer det noe? har du kommet lengre? Lenke til kommentar
EC Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Som sagt: Ut over høsten. Det er ikke gjort i en håndvending å få alt som er nødvendig på plass. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) skal dere trykke selv også? Endret 29. september 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Som sagt: Ut over høsten. Det er ikke gjort i en håndvending å få alt som er nødvendig på plass. Høst begynner vel så smått og bli vinter..... Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 vi venter. Jeg vil gjerne bestille en par tre tskjorter... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 nå er det vinter.. og hvor er t-skjortene? skulle gjerne ha hatt en svart en i tillegg til den hvite Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Det er vel noen som er late av og til... Det er menneskelig det ! Fikk en ide nå Skal kjøpe meg et slikt A4-ark til skriveren som kan strykes på en T-skjorte. Og skrive noe ala "Watercooled Hardware" på Lenke til kommentar
EC Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Vi driver med research internt på: 1. Salgsmetoder som ikke fordyrer godsakene 2. Billigere framstilling av snacset (betyr billigere for dere også) 3. Hvorvidt vi kan gjøre dette i regi av ok.no eller om vi må ha et eget selskap til det. Dersom vi finner fram til en god løsning på dette, blir det t-skjorter. For øvrig vil vi ikke bruke for mye energi på å få trykket opp nye t-skjorter nå, ettersom ny logo står på programmet.... Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 For øvrig vil vi ikke bruke for mye energi på å få trykket opp nye t-skjorter nå, ettersom ny logo står på programmet.... ny logo?!? OH NOES!!!!!!!!!!111!!!!!!!11!!!!!1!1!!!!!! Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 kvifor er det reklame på overklokking.no over t-skjorte med link til microplex når det ikkje fins ok.no t-skjorter Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 For øvrig vil vi ikke bruke for mye energi på å få trykket opp nye t-skjorter nå, ettersom ny logo står på programmet.... ny logo?!? OH NOES!!!!!!!!!!111!!!!!!!11!!!!!1!1!!!!!! Syns logen dere har nå er fin jeg. Passer perfekt. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 det synes jeg også, men det betyr ikke at en ny logo kan være bedre... jeg tror jeg venter for å se før jeg evt. begynner å syte... Lenke til kommentar
EC Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Ny og ny - det kan vel diskuteres. Det blir mer en oppfriskning av den vi allerede har. Litt mer 3D. Og den ER penere enn den vi har i dag! Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Ny og ny - det kan vel diskuteres. Det blir mer en oppfriskning av den vi allerede har. Litt mer 3D. Og den ER penere enn den vi har i dag! hmmm...... Lover bra. Er dykk 100% sikker på ny logo eller er det fleire variantar som vert vurdert? Vert det noko avstemning over ny logo, eventuelt over fleire variantar? Kor tid kjem den nye logoen? Forandring fryder!!! Lenke til kommentar
eiD Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Den nye logoen er så og si ferdig og kommer med det nye designet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå