Gå til innhold

Overklokking.no T-skjorter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe kunne være sejt med t-shirts :p

Men der skal nok lidt design til før jeg gad at købe en :/

lav en poll og en konkurence hvor vi kan stemme om vi vil købe en, og en konkurence hvor vi kan vote for det bedste design :)

EDIT:

hey! prøv at se om i ikke kan få lavet dem gratis med nogle sponsor tags på dem :p

Asetek, mist, thermaltake. eller noget

Endret av Sakari46
Lenke til kommentar
hehe kunne være sejt med t-shirts :p

Men der skal nok lidt design til før jeg gad at købe en :/

lav en poll og en konkurence hvor vi kan stemme om vi vil købe en, og en konkurence hvor vi kan vote for det bedste design :)

EDIT:

hey! prøv at se om i ikke kan få lavet dem gratis med nogle sponsor tags på dem :p

Asetek, mist, thermaltake. eller noget

komplett :p, de lager jo også profilering..

Men siden overklokking.no

logo.gif

er copyright, kan jeg da få lov til å lage min egen t skjorte, eller genser med logoen på?

Lenke til kommentar

Det er vi som har fått laget dem, og Microplex har tatt på seg salgsoppgaven. Til høsten skal jeg se på alternative måter å gjøre det på, slik at det blir rimeligere. Vi får vurdere om vi skal få nytt design på dem da.

Lenke til kommentar

Hvorfor får Microplex aldri oppdateringer? er flere måneder siden det var utsolgt på M og L i sort. Nå har man bare "valget" i hvit. Råtips: dere får solgt mye flere t-skjorter hvis de faktisk eksisterer i de størrelsene folk vil ha ;)

Lenke til kommentar

Vi vil nok ikke ordne det slik at nicket også vil være trykket på skjortene - det vil i såfall koste haugevis med peeng. Men som Goophy sier: Sånt kan man kjøpe en haug steder. Du får til og med ark som du kan skrive ut på (med blekksprutskriver), og stryke på tøyet. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...