Tjuls Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 gå for ok.no stæsj på TG!!! kommer til å handle meg blakk da.. heldigvis til en bra sak! kommi ny bestilling på sjorter på microplex.no btw.. tror jeg da.. har til og med M i begge farger for de som klager over det casebadges var også en god ide.. meg vil ha Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 men om det er liv i denne tråden skulle jeg kanskje tatt opp om "dere" har på ok.no\hw.no kunne sende isteden for å gå igjennom microplex? eller er dette en helt teit ide? blir jo helt gira når jeg tenker at jeg skal betale 300kr for EN skjorte (med frakt) så da kjøper jeg noe med det samme liksom... Eller har det seg slik at dere får penger\elns får å selge dem gjennom microplex? isåfall i rest my case... Lenke til kommentar
EC Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Inntil videre vil vi distribuere våre t-skjorter gjennom Microplex.no. Vi har ikke tid til å administrere salget, så vi kan ikke ta oss av det. Men vi vil vurdere alternativer dersom disse skulle presentere seg selv, slik at prisen kan senkes noe. Og ja, vi tjener noen få kroner på skjortene som vi bruker på testutstyr. Så de som kjøper t-skjortene våre, er automatisk med på å finansiere framtidige tester med skikkelig og profesjonelt utstyr. Skikkelig testutstyr er viktig for å kunne produsere så nøyaktige tester som mulig, og vi ser ikke så mye på tusenlappene som på kvaliteten på instrumentene vi kjøper. Noen annen holdning ville ikke være profesjonell! I fjor brukte vi rundt 20.000,- på testutstyr, og i 2004 forventer vi ytterligere investeringer. Inntekter fra t-skjorte -salget bidrar til investeringene direkte. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) Kommer dere til å ha med skjorter for å selge på TG? Skulle gjerne hatt en OK.no skjorte og profilert dere litt på TG, men Microplex har jo "aldri" medium. Vil ha sort og å kjøpe XXL bare for å ha OK-skjote er liksom ikke aktuelt Endret 25. januar 2004 av Xell Lenke til kommentar
EC Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 TG-crew'et tillot ikke at vi solgte t-skjorter i fjor, og vi antar at vi ikke får lov i år heller. Så inntil folkene bak TG kommer til fornuft, vil det bli få t-skjorter å få kjøpt av oss. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 hva med å ta med fohåndsbestilling og innbetaling på konto, og ta med skjorter. Sa selger dere de ikke på tg. Men i utgangspunktet var det størrelsene jeg savnet. Jeg går utifra at det er deres ansvar å holde lageret til Microplex. Dersom det kom inn skjorter i Medium snart hadde det vært mulig å fått den med på en bestilling. Gidder liksom ikke å sende bestilling på kun en tskjorte 2 uker før tg. Det blir liksom doblet pris. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Har ikke HW.NO egne t-skjorter ?? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 nei, hw.no har ikke egne t-skjorter.. hvem vet hvorfor.. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 JA en slik t-skjorte kunne jeg tenkt meg og da burde det være overklokking.no sin offisiele logo! Meget bra forslag. Lenke til kommentar
AHzip Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 t-skjorten fins på microplex:P Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 nei, hw.no har ikke egne t-skjorter.. hvem vet hvorfor.. jeg vet ikke, men hadde kjøpt den og mye "tøffere" etter min mening Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Jeg har 2 OK.no t-skjorter. Veldig behagelige å ha på seg! Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Jeg har 1 OK.no skjorte, og det er yndlings-skjorta mi Lenke til kommentar
Novec Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Jeg har fem, og bruker dem flittig! To av dem er prøvetrykk (jeg og Vidar har én hver av hver farge) som bare har ei stor klokke foran på brystet. Hvis du ser den skjorta er det en av oss som er inni ;-) Lenke til kommentar
EC Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Og er det en tynn, spælete gnom inni skjorta, er det Lars. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Er det derimot en svær bjønn av en nordlænding er det Vidar - jeg vet ikke hva som er verst? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 sett opp en poll? Er det vidar eller Lars som ser best ut i ok.no's t-skjorte? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) sett opp en poll? Er det vidar eller Lars som ser best ut i ok.no's t-skjorte? Det hadde vært no' ! Endret 17. april 2004 av Jerix Lenke til kommentar
EC Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Tror jeg får meg stand-in i såfall. You probably know what I mean... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå