FpsStu Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Jezuz! BARE postoppkrav... får vente til jeg får råd til HD kjøler og everglide... Lenke til kommentar
heims Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Kjøper en t-skjorte uansett pris, bare det står overklokking.no på den :wink: Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Anders - kan du ikke endre innlegget? Funker ikke endre-knappen oppe til høyre? Fint om du sier fra om sånt, vi luker gladelig ut feil i forumet. Den har aldri funka, bare sånn BTW... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 eg meiner no at "endre" har funka heile tida eg... eller tar eg feil? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Sitter nå i en ok.no t-skjorte Den ble litt nattkjole men nå fikk jeg hvertfall lange nok ermer. Er liten tvil om at den hvite t-skjorta har finest trykk, men sort er sort og sort er tøft. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Anders - kan du ikke endre innlegget? Funker ikke endre-knappen oppe til høyre? Fint om du sier fra om sånt, vi luker gladelig ut feil i forumet. Det er samme bugs i "Diskuter artikkel" på harware.no Amund har sett på saken, men fant ikke noe løsning. Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 JA det var tøffe t sjorta Lenke til kommentar
Novec Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 Det er tydelig at dere liker skjortene - de har ikke vært i salg mer enn tre dager, og allerede har dere kjøpt 50 skjorter! Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Kan jo bli rik på dette Røkke, styr unna! :woot:Overklokking.no:woot: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 sånn ca hvor mye tjener dere per t-skjorte? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg må handle inn en. Jeg forventer penga får til veldeligighet Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 sånn ca hvor mye tjener dere per t-skjorte? 149.50 Lenke til kommentar
Novec Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 Nei, det er nok ikke så vel. Det koster jo en del både å utvikle, produsere og sende skjortene, så vi sitter ikke igjen med mer enn en femtilapp pr. skjorte. Og ja, det går så absolutt til veldedighet - helt gratis artikler og prosjekter for trengende overklokkere ;-) Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 50kr? ikke så ille det, men er jo heller ikke mer enn det må være Skal vi se 3x50 =150kr har jeg spytta inn i overklokking.no kassa. Det holder til ett stk shims og 1 tube artic silver til neste CPU dere skal klokke =) men men får dere solgt alle 200 t-skjortene og tjener 50kr stk så blir 10 000kr da Lenke til kommentar
Novec Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 Joda - men så må du trekke fra oppstartskostnader, prøvetrykk og de skjortene vi har kjøpt til oss selv. Blir fort halvert da... Det er ikke mye å tjene på det til å begynne med, men vi håper å kunne gi dere dette tilbudet i lang tid framover. Litt ekstra modifiserbar hardware får vi i alle fall råd til. Lenke til kommentar
~Dj.Diablo~ Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Må ha må ha må ha!!! hehe jeg synes de var kjempefine, bestiller 2stk med en gang. Lenge leve OK.no! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Hepp, så var skjorta i hus! + diverse annet stæsj Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 De som kommer til å tjene mest på dette her er Microplex. Alle bestiller jo "litt annet stæsj" i tillegg =) Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 De som kommer til å tjene mest på dette her er Microplex. Alle bestiller jo "litt annet stæsj" i tillegg =) /me venter med å bestille t-skjorte til jeg har en 1000 lapp å spytte i "litt annet stæsj" 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå