EC Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Kan vi holde oss til tema? Om dere har noe å si ang. forsendelse, gebyrer osv. kan dere benytte kategorien "webshoperfaringer". Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Litt gøy at den selges på microplex da ... Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Large, XL og XXL?? Hva med skjedde med Medium og Small?? Lenke til kommentar
Novec Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Vi bestemte oss for bare å bestille L, XL og XXL til å begynne med, etter respons på forumet. Ved ny bestilling vil vi også ta inn noen skjorter i størrelse medium og small. Vi har allerede solgt over 15% av skjortene, så jeg tror ikke det blir lenge til ;-) Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Nei nei... Jeg kjøper når det kommer i medium, jeg... Ikke det at jeg ikke har masse muskler, da... Det er bare det at... Jeg .. eh... Jeg er sterk! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Nei nei... Jeg kjøper når det kommer i medium, jeg... Ikke det at jeg ikke har masse muskler, da... Det er bare det at... Jeg .. eh... Jeg er sterk!MM... Jeg skal bestille litt senere...skal ha med en kjøler og ting og tang. Men veldig bra! Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 eyhh! No respect for the wicked (eller var det "the skinny" som bruker M og ikke L, XL og XXL)! stilige skjorter! kommer microplex til å sende med sånt "overføringspapir", eller? Det hadde jo vært kjekt. Uansett så er det vel ikke så mange nerder som bruker small? Lenke til kommentar
Novec Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Microplex sender ikke med overføringspapir, det er jo ikke alle som er like stolte av nicket sitt ;-) Du får kjøpt det i ganske små pakker hos de fleste elektro- og rekvisitaforretninger, og fonten vi bruker (DicotMedium) finner du her. Skriv den i et standard bildebehandlingsprogram med rødt fyll og svart ramme, og du har et ypperlig nick til de hvite skjortene. Hvordan det vil se ut på de svarte tør jeg ikke si noe om. Og ikke mobb oss golvracere! Det er nesten så jeg burde hatt medium selv - nemlig! Sikkert bare fordi jeg er så slank og pen... Lenke til kommentar
EC Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Og ikke mobb oss golvracere! Det er nesten så jeg burde hatt medium selv - nemlig! Sikkert bare fordi jeg er så slank og pen... Må være mellom øra, det... 8) Lenke til kommentar
Novec Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Du er jammen lumpen, din fjompenisse... Sterkere uttrykk anbefales ikke brukt mot sjefer, til tross for deres nordnorske opprinnelse. (red.anm) Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 ey! ikke mobb oss fra nord-norge! *tenke på diverse stygge ord* Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Uansett så er det vel ikke så mange nerder som bruker small? trur ikke det nei Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 ey! ikke mobb oss fra nord-norge! *tenke på diverse stygge ord* Enig, alt for mange land diskriminerer sine minoritetsgrupper. Så la oss vise at vi nordmenn ikke diskriminerer dere samer oppi nord Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Har bestilte mine (2x sort 1x hvit XXL) for lenge sida jeg Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 faen ble en X for mye der og ikke kan jeg redigere innlegget heller :| Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 ey! ikke mobb oss fra nord-norge! *tenke på diverse stygge ord* Enig, alt for mange land diskriminerer sine minoritetsgrupper. Så la oss vise at vi nordmenn ikke diskriminerer dere samer oppi nord Største andelen av norske samer bor i OSLO,(hvor nå enn det er) Lenke til kommentar
Novec Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Anders - kan du ikke endre innlegget? Funker ikke endre-knappen oppe til høyre? Fint om du sier fra om sånt, vi luker gladelig ut feil i forumet. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Hadde ikke det vært litt genialt med drakter? Som i sport, liksom... Overklokking.no på fremsiden, hw.no og gamer.no ++ som sponsorer, og tall og navn bakpå... Jimmy Pop 9 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Hadde ikke det vært litt genialt med drakter? Som i sport, liksom... Overklokking.no på fremsiden, hw.no og gamer.no ++ som sponsorer, og tall og navn bakpå... Jimmy Pop 9 Dannet lag. oc.no, hw.no og gamer.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå