Gå til innhold

Overklokking.no T-skjorter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi har fått forslag om å lage egne Overklokking.no T-skjorter. Er det stemning for dette? Det er jo liten vits for oss å trykke en masse skjorter som ingen vil ha...

Til å begynne med har vi tenkt på en enkel svart, grå eller hvit T-skjorte med logoen vår foran og bak - lite foran på venstre bryst, og større over skulderbladene. Dette kan selvfølgelig bli litt kjedelig, så vi er åpne for innspill. Skal vi for eksempel ha en designkonkurranse?

Vi er også interessert i å høre hva dere eventuelt er villige til å betale for skjortene, da det vil være med på å avgjøre hvor fine vi kan lage dem. Fint trykk koster penger...

Dette synes jeg er en god ide` et tips til dere er å trykke opp noen å se på tg hvor mange som er intr. :D

Lenke til kommentar

Jeg har nå fått et meget overbevisende prøvetrykk, og venter bare på at Vidar skal få sine før vi sender avgårde endelig beskjed. Som nevnt tidligere regner jeg med at det tar et par ukers tid fra vi sender bestillingen til de er klare til salg.

Det blir 200 skjorter i første omgang - skal vi se om beholdningen holder ei hel uke? Vi regner også med å ta med oss noen til TG, men vi må se på regelverk og tilgjengelighet først.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det vil gå an å forhåndsbestille dem, da det ikke er noen funksjon for det i webshopen til Microplex.

200 skjorter virket som et fornuftig antall å begynne med, fordelt på alle størrelser, så får vi se hva vi bestiller opp igjen. Ny ladning skal kunne komme i løpet av et par uker, så det er ingen fare for TG.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det koster 150,- pr. skjorte, og vi har dem foreløpig i størrelsene L, XL og XXL etter ønske fra dere. Hvis det er ønske om mindre størrelser kan vi sikkert ta med det i neste omgang - vi har jo bare 200 skjorter denne gangen ;-)

Lenke til kommentar
er størrelsene små eller store... og hvor kan vi bestille? :D

De har jo sagt noe om Microplex så da kan du beregne på 100kr for frakt og 70kr i eksp.gebyr så prisen på ei t-skjorte stiger fra 150 til over 300kr =)

men men jeg skal ha uansett jeg :)

Passer fint at jeg handler diverse kjølere og lignende på microplex da, raker meg ett par te-skjorter i samme sleng :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...