b-real Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Desto større de er jo bedre er det :smile: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Hei! Synest denne lover bra. Kunne godt tenkt meg å kjøpw ei t-sjorte og kanskje i pen sjorte kankskje også i silke :wink: Lenke til kommentar
pasc Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 10000 T-Skjorter her. Men blir det plass til å skrive nicket sitt over/undet da?? 150,- nja.......er ikke blodpris men er heller ikke billig. Sokker da??!! :wink: kommer det å?? Kan vi snart få se designet?? Lenke til kommentar
atticus Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Tar hvertfall en t-shirt eller to og kanskje en genser.. Kan det bestilles i boxere også eller ? Her er min liste -Luer -Votter/Hansker -Linser -Capser - Og siste men ikke minst SENGETØY!!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Quote: atticus skrev (2002-12-06 22:14):Kan det bestilles i boxere også eller ? Det som hadde vært artig hadde vet hvis det sto: "Overclocker inside" med ok.no sin logo på Lenke til kommentar
BBC Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Quote: Den 2002-12-06 22:25, skrev B|Real:Det som hadde vært artig hadde vet hvis det sto: "Overclocker inside" med ok.no sin logo på Eller "hard Promises" Men venter enda på å se design før jeg kjøper :smile: Lenke til kommentar
warlord Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Når kommer t-sjortene ut på salg? Lenke til kommentar
hce Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Tskjorte, type sort, på meg :smile: Quote: yummy skrev (2002-12-05 23:27):Fleecegenserne blir temmelig garantert bare tilgjengelig i sort og / eller grå, mens T-skjortene er aktuelle i sort, hvitt og grått. Hørte jeg sort fleece hettegenser? Eller er det bare "vanlig" genser? Blir vel uansett en slik også. Lenke til kommentar
EC Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Quote: Den 2002-12-06 22:55, skrev warlord:Når kommer t-sjortene ut på salg? Vanskelig å si, men vi skal forsøke å få det til ASAP. Spørsmålet er bare om broderte logoer er det rette til T-skjortene - vi tenkte litt på å ha klokka vår på store deler av ryggen, med URL på skuldrene. Da blir det litt vanvittig å brodere (for ikke å snakke om at det blir DYRT). Fleece-genserne skal vi nok få til, men T-skjortene må vi tenke litt på. Jeg kan ikke si noe om når dette kommer i salg på nåværende tidspunkt, men vi jobber for å få dette til så fort det lar seg gjøre. Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Quote: Den 2002-12-05 18:13, skrev Anders Leipsland:Kjøper gjerne også en boxer med "tweaked 4 kickass performance" elller bare overklokkingslogo på <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-12-05 19:01 ]</font> LOL!!! _Bestiller 10 sånne vis de kommer !=) Lenke til kommentar
Xell Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Quote: yummy skrev (2002-12-07 01:57):Vanskelig å si, men vi skal forsøke å få det til ASAP. Spørsmålet er bare om broderte logoer er det rette til T-skjortene - vi tenkte litt på å ha klokka vår på store deler av ryggen, med URL på skuldrene. Da blir det litt vanvittig å brodere (for ikke å snakke om at det blir DYRT). Fleece-genserne skal vi nok få til, men T-skjortene må vi tenke litt på. Brodert logo tror jeg funker dårlig når den blir for stor. Det blir et for stort felt som blir stivt. Broderte logoer funker når det er en liten logo (sånn standard på venstre side av brystet. Men det høres kult ut med stor logo på ryggen, men da ville jeg absolutt gått for trykt logo. Skal fleecegeneseren også ha stor logo på ryggen? Lenke til kommentar
hce Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Quote: Xell skrev (2002-12-09 09:16):Brodert logo tror jeg funker dårlig når den blir for stor. Det blir et for stort felt som blir stivt. Broderte logoer funker når det er en liten logo (sånn standard på venstre side av brystet. Men det høres kult ut med stor logo på ryggen, men da ville jeg absolutt gått for trykt logo. Skal fleecegeneseren også ha stor logo på ryggen? Store broderte logoer går helt fint. Kommer ann på "intensiteten" i logoen. Altså om det vil bli brodert sammenhengende over ett stort område, eller om det er mange "hull" i broderingen. yummy: Fleece-genser? Er det en helt vanlig genser, eller er det hette og/eller glidlås? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Om jeg tar og trykker OK logoen på bilen min, en stor på panseret, en på hver side (førerdør og passasjerdør) URL klistremerke i toppen av bakruten, er det OK for dere? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Da ødelegger du bilen din :smile:. Hvis dere skal ha en slik brodert sak så må det bli en liten en, tviler på at det blir dyrt, men det blir jævlig å gå med :sad:. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Quote: Den 2002-12-09 10:22, skrev MrA|:Sett på noe ordentlige stickers i steden :smile:. Like what? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Quote: Den 2002-12-09 10:23, skrev Robkvi: Quote: Den 2002-12-09 10:22, skrev MrA|: Sett på noe ordentlige stickers i steden :smile:. Like what? Det burde du kunne finne ut selv. Åssen lakk er det på bilen da? Ta deg en tur til ett styling center, er nice i Oslo. Lenke til kommentar
EC Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 HEI!!! Svære stickers med Overklokking.no's logo på en bil er SMAKFULLT!!! *furte* Ja jøss, vil du gjøre det er det bare tut-og-kjør. Du skal få en enorm logo hos meg om du ønsker det! :smile: Over til T-skjortene. Er det interessant for dere om vi gjør en liten vri: brodert logo på brystet og mulighet for å få kjøpt klokke og URL som dere kan stryke på selv? Tenker på at dere da kan få kjøpt et ark med ferdig trykt logo i korrekt format, og så er det fram med strykejernet? Brodert logo i ryggen blir uaktuelt - det vil føles som om du har en treplate på ryggen! Lenke til kommentar
hakkepeil Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Quote: Den 2002-12-09 13:14, skrev yummy:Over til T-skjortene. Er det interessant for dere om vi gjør en liten vri: brodert logo på brystet og mulighet for å få kjøpt klokke og URL som dere kan stryke på selv? Tenker på at dere da kan få kjøpt et ark med ferdig trykt logo i korrekt format, og så er det fram med strykejernet? Hei Da er det vel bedre at de "strykemerkene" følger med når man kjøper t-skjorten, så slipper vi og bestille dem ved siden av. Og vi kan velge om vi stryker det på eller lar være. Alt dette kommer jo ann på prisen også da. Hva vil T-skjorta koste med et lite brodert trykk? Og hva kommer eventuelt "strykemerkene " til og koste? Bare det ikke kommer til og koste meg skjorta så kommer sikkert jeg til og kjøpe 2 stk. også Tommy _________________ Det er bedre og slippe en due enn og sprenge en tarm _______________________________________ [ Denne Melding var redigert av: hakkepeil på 2002-12-09 13:35 ] Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Bare klærne kommer i sort så kjøper jeg :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå