Gå til innhold

Overklokking.no T-skjorter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tskjorte, type sort, på meg :smile:

Quote:

yummy skrev (2002-12-05 23:27):

Fleecegenserne blir temmelig garantert bare tilgjengelig i sort og / eller grå, mens T-skjortene er aktuelle i sort, hvitt og grått.

Hørte jeg sort fleece hettegenser? Eller er det bare "vanlig" genser? Blir vel uansett en slik også.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-06 22:55, skrev warlord:

Når kommer t-sjortene ut på salg?

Vanskelig å si, men vi skal forsøke å få det til ASAP. Spørsmålet er bare om broderte logoer er det rette til T-skjortene - vi tenkte litt på å ha klokka vår på store deler av ryggen, med URL på skuldrene. Da blir det litt vanvittig å brodere (for ikke å snakke om at det blir DYRT). Fleece-genserne skal vi nok få til, men T-skjortene må vi tenke litt på.

Jeg kan ikke si noe om når dette kommer i salg på nåværende tidspunkt, men vi jobber for å få dette til så fort det lar seg gjøre.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-05 18:13, skrev Anders Leipsland:

Kjøper gjerne også en boxer med "tweaked 4 kickass performance" elller bare overklokkingslogo på
:grin:
<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-12-05 19:01 ]</font>

LOL!!! _Bestiller 10 sånne vis de kommer !=)

Lenke til kommentar

Quote:

yummy skrev (2002-12-07 01:57):

Vanskelig å si, men vi skal forsøke å få det til ASAP. Spørsmålet er bare om broderte logoer er det rette til T-skjortene - vi tenkte litt på å ha klokka vår på store deler av ryggen, med URL på skuldrene. Da blir det litt vanvittig å brodere (for ikke å snakke om at det blir DYRT). Fleece-genserne skal vi nok få til, men T-skjortene må vi tenke litt på.

Brodert logo tror jeg funker dårlig når den blir for stor. Det blir et for stort felt som blir stivt. Broderte logoer funker når det er en liten logo (sånn standard på venstre side av brystet. Men det høres kult ut med stor logo på ryggen, men da ville jeg absolutt gått for trykt logo. Skal fleecegeneseren også ha stor logo på ryggen?

Lenke til kommentar

Quote:

Xell skrev (2002-12-09 09:16):

Brodert logo tror jeg funker dårlig når den blir for stor. Det blir et for stort felt som blir stivt. Broderte logoer funker når det er en liten logo (sånn standard på venstre side av brystet. Men det høres kult ut med stor logo på ryggen, men da ville jeg absolutt gått for trykt logo. Skal fleecegeneseren også ha stor logo på ryggen?

Store broderte logoer går helt fint. Kommer ann på "intensiteten" i logoen. Altså om det vil bli brodert sammenhengende over ett stort område, eller om det er mange "hull" i broderingen.

yummy: Fleece-genser? Er det en helt vanlig genser, eller er det hette og/eller glidlås?

Lenke til kommentar

HEI!!! Svære stickers med Overklokking.no's logo på en bil er SMAKFULLT!!! *furte* :grin:

Ja jøss, vil du gjøre det er det bare tut-og-kjør. Du skal få en enorm logo hos meg om du ønsker det! :smile:

Over til T-skjortene. Er det interessant for dere om vi gjør en liten vri: brodert logo på brystet og mulighet for å få kjøpt klokke og URL som dere kan stryke på selv? Tenker på at dere da kan få kjøpt et ark med ferdig trykt logo i korrekt format, og så er det fram med strykejernet?

Brodert logo i ryggen blir uaktuelt - det vil føles som om du har en treplate på ryggen!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-09 13:14, skrev yummy:

Over til T-skjortene. Er det interessant for dere om vi gjør en liten vri: brodert logo på brystet og mulighet for å få kjøpt klokke og URL som dere kan stryke på selv? Tenker på at dere da kan få kjøpt et ark med ferdig trykt logo i korrekt format, og så er det fram med strykejernet?

Hei

Da er det vel bedre at de "strykemerkene" følger med når man kjøper t-skjorten, så slipper vi og bestille dem ved siden av. Og vi kan velge om vi stryker det på eller lar være.

Alt dette kommer jo ann på prisen også da. Hva vil T-skjorta koste med et lite brodert trykk? Og hva kommer eventuelt "strykemerkene " til og koste?

Bare det ikke kommer til og koste meg skjorta så kommer sikkert jeg til og kjøpe 2 stk. også :grin:

Tommy

Det er bedre og slippe en due enn og sprenge en tarm

[ Denne Melding var redigert av: hakkepeil på 2002-12-09 13:35 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...