Mauro Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Heisann, Er det noen butikker som selger Mini Ipod ? (I Kristiansand) Vet noen om det? Jeg tenkte at jeg kunne ta en tur ut etterhvert... Gidder dere å oppgi noen butikker som selger mini ipod ? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Alt fra spaceworld, expert, telebutikken o.s.v. sånne sikkert. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Alt fra spaceworld, expert, telebutikken o.s.v. sånne sikkert. Ja, men vet dere om en konktret butikk ? Så jeg slipper å løpe rundt... ? Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 De er tomme på alle spaceworl butikkene i Kristiansand... Flere forslag ? Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 De er tomme på alle spaceworl butikkene i Kristiansand... Flere forslag ? Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Ups, dobbelpost kor ? Elkjøp tar ikke telefonen, og expert har ikke ipod i det heletat... Flere forslag ? Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hvis de ikke har der du bor kan du bestille iPod mini på www.apple.no Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Hvis de ikke har der du bor kan du bestille iPod mini på www.apple.no Dreit i det... Kjøpte meg heller en Creative Zen Micro! Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Dreit i det... Kjøpte meg heller en Creative Zen Micro Plastic fantastic? Er radioen bra? Er taleopptaket bra? er "scrollen" bra? Lenke til kommentar
asdfasdfasdfaf Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Kan du fortelle meg hva som er så "plastic fantastic" med en Zen Micro i forhold til en Ipod Mini??!?! Jeg har Zen Micro, og jeg har prøvd Ipod Mini.. Så jeg skjønner liksom ikke hva du snakker om.. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Er den ikke laget i plast? (Det er jobben min og være kritisk til Creative og andre hardisk-baserte MP3spillere da..... ) Lenke til kommentar
Even. Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 http://www.hifiklubben.no har ipod og ipod mini for omtrent samme pris som apple selger dem. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Kan du fortelle meg hva som er så "plastic fantastic" med en Zen Micro i forhold til en Ipod Mini??!?! Jeg har Zen Micro, og jeg har prøvd Ipod Mini.. Så jeg skjønner liksom ikke hva du snakker om.. Ikke jeg heller... Forventet å se noe plast dritt da jeg kjøpte den, men spesifikasjonene er bedre enn ipod mini sine. Kan ikke finne noe negativ med den... Synes program varen var HELT ok! :o Skjønner ikke hvorfor folk klager... :o Jeg synes ipoden er mer "plastic" enn Creativen! Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg synes ipoden er mer "plastic" enn Creativen! ? zen micro= laget i plast iPod mini= laget i aluminium Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 irriterte meg grønn av touchplaten i begynnelsen(zen micro), men med litt trening og når du setter sensitiviteten ned på lav eller middels går det strålende Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Stemmer det at batterikapasiteten til iPod mini varer i 8 timer, mens ved spilling varer det i kun to timer ? Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Stemmer det at batterikapasiteten til iPod mini varer i 8 timer, mens ved spilling varer det i kun to timer ? Batteriet skal vare i 8 timer ved avspilling med iPod mini. (Kapasiteten varierer også etter hvilken kvalitet og hvilket volumnivå du bruker) Lenke til kommentar
Memphis™ Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Batteriet skal vare i 8 timer ved avspilling med iPod mini. wow...ikke liten avspillings tid ass... selv har jeg en JazPiper UBit (med 128 MG minne), men det er visst nok ikke nok for meg...med tanke på lagrings plassen tenker på å skaffe meg en iPod, kanskje mini Lenke til kommentar
Hindmost Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Har nå skaffet meg ipod mini og lurer på en ting... Er det fordelaktig å lade batteriet helt ut før man lader det opp igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå