Winydancer Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Dette spillet MÅ bare eige 2aren ruler spiller d forsatt Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Age of Empires for eversom kan skrives slik han gjorde Beklager zeltex. Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Dette er meget gode nyheter. Kan ikke regne på de utallige timene vi satt i IPX/SPX coaxialt nettverk og gama AoE2. Det hang seg alltid på min maskin når alle hadde full army. Har spilt alle "liksom AoE" spillene frem til nå, og synes det eneste som hadde en snev av likhet var Rise of Nations som i og for seg var et godt spill. AoE3 kommer til å rocke værre! *gledeseg* :!: Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 RoN var bra ja. Synd jeg ikke hadde bredbånd når det kom. :-( Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 *Printet ut Screens og hengt på veggen * Fra spøk til alvor, de screenshotene ser nyyydelige ut, og da mener jeg ikke bare grafikken, men også settingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg