Joachim_F Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Det er offisielt; Ensemble Studios jobber med Age of Empires III. Her er den første informasjonen om spillet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Herlig! Dette gleder jeg meg veldig mye til! Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Hmm...et nytt RTS spill, og ikke bare hvilket som helst, husker både det første og det andre svært godt! Endret 3. januar 2005 av Atomics Lenke til kommentar
Kim Roger Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 det blir utrolig heftig å se om detta blir en verdig oppfølger til et av verdens beste strategi spill Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 det blir utrolig heftig å se om detta blir en verdig oppfølger til et av verdens beste strategi spill Helt enig. Men jeg lurer sterkt på hvordan det blir å gå fra 2D til 3D.. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 blir spennende og sjå korleis dei vil ta i bruk havok motoren. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hallo. havok fysikk motor Fy faen, blir digg. Ser ut til at singleplayerdelen blir bedre enn de tidligere spillene Lenke til kommentar
alexf Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Ragdollfysikk i strategispill lover svært svært bra. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Det er gitt at dette kommer til å bli genialt. Jeg husker forventningene til Age of Mythology, og det er ikke ut til å være noe i forhold til dette! GO ENSEBLE AgeOfEmpires 4 evah Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 AoE3 Er ikkje Havoc den samme motoren som Max Payne bruker? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 FY F*EN!!!!!! Æ glær mæ!! <3 AoE <3 3'ern er sikkert konge den og, Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hmmm...tenk om me får Red Alert 3 og Age of Empires 3....ai ai ai...*håpe håpe* Lenke til kommentar
Azper Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Kan ikke si jeg gleder meg så veldig... Syntes det virker som om de har alt for langt bort fra det orginale konseptet. Borgerkrig? Oppdage av Amerika? Håper fremdeles det blir et bra spill, men når jeg hører AOE3, tenker jeg at de skal fortsette i samme stil, og ikke ende opp som flopper (les Empire Earth, Age Of Mythology) Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 AgeOfEmpires 4 evah Uansett, Age of Empires 3 blir bra! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Er ikkje Havoc den samme motoren som Max Payne bruker? stemmer det. Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Fy søren, rgadoll fysikk! Det kan bli svært stilig. Håpar og at du får muligheten til å zoome nært inn på enheitene, slik som på f.eks. Rome: Total War. Lure litt og på korleis bygginga av hus blir. Håpar du kan vri dei nesten fritt 360 grader slik at du kan bygge litt by-aktige plassar, ikkje berre klynger av hus der alle er like og står samme veien. I tillegg vil det då bli lettare å utnytte små områder! Dette spelet kan bli bra! Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Dette blir veldig spennende Gleder meg til de første screens.. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) AgeOfEmpires 4 evah Uansett, Age of Empires 3 blir bra! Han mente nok Age of Empires for ever som kan skrives slik han gjorde EDIT: Leif has just left the forum Endret 3. januar 2005 av Hawk-Eye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg