traskas waits for alice Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Hadde du lest første mld så står det at minste er 50,- og at det er 50,- hopp til neste beløp sånn som 100 150 200 osv Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Quote: Jimmy Pop skrev (2002-09-25 15:37):Men seriøst: Hvordan fungerer det? Hvis jeg sitter 10 kroner innpå to ganger i løpet av en måned, og en person sitter innpå 150 kroner samme måneden, får jeg to lodd for 20 kroner tilsammen mens han andre får ett lodd for 150,-?? Hele ponget med dette opplegget er at vi skal bidra til flere kule artikler. De som har to lodd har betalt x kr til dette prosjektet med Radeon- kortet. De har i tillegg betalt for det neste prosjektet, så derfor har de to lodd. Lenke til kommentar
EC Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Ehh... hva? De som har to lodd har to innbetalinger i to forskjellige måneder. Man har altså muligheten til å kjøpe et lodd á kr. 50 per måned. Tror den praksisen vil endre seg slik at hvert lodd koster 50,-. Da kan man øke sjansene sine betraktelig. MEN: DETTE ER IKKE ET LOTTERI! Må finne en annen betegnelse, ellers kommer vi på kant med lotteriloven. Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Kan jeg bli med hvis jeg setter over 200,- nå ? =) så kan dere trekke om igjen etter på (eventuelt bare en 50,- da) ikke min feil at jeg så dette her for sent :smile: JEG vil ha DET kortet DER! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Lotteri? Hva er det? Jeg har ikke hørt om noe lotteri. Noen som har hørt om noe lotteri her? Ikke jeg iallefall... Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Jo, var snakk om noe lotteri ting på loppemarkedet her borte.. nei borte i halden var det. Var det ikke det da? jo det var det ja. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Jeg har hvertfall ikke hørt om noe lotteri... Har dere det eller?? Skjønner ikke dette.... Vi var jo bare gode samaritaner og donerte til overklokking.no og nå gir de gaven videre til en av oss... så det er hvertfall ikke snakk om noe lotteri her Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Quote: yummy skrev (2002-09-26 03:34):Ehh... hva? De som har to lodd har to innbetalinger i to forskjellige måneder. Som sagt... Lenke til kommentar
Prog_Kick Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Lotteri? hmm..har eg aldri hørt om... :roll: Lenke til kommentar
EC Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Quote: Den 2002-09-25 21:45, skrev Corleone:De har i tillegg betalt for det neste prosjektet, så derfor har de to lodd. Dette er feil - de som har to lodd, har to lodd i trekningen. Skal de ha lodd i neste runde (som er i gang), må de betale inn på nytt. Klarere nå? :smile: Lenke til kommentar
Xell Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 lotteri? nei, dette er "tilfeldig utvalgt sponsor-kompensering" Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Har du en sånn ca oversikt over når gutta er ferdige med å leke seg med kortet eller??? Så vi får vite hvem som er så heldige og få ett superkort eller superveggpynt...?? Lenke til kommentar
vegge Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Jeg har også misforstått litt.. så bare for å gjøre det det _helt_ klart; ----------------------------------------------------- Den 2002-09-13 20:30, skrev CannoliBoy: Tatt fra en tidligere tråd om saken: Quote: Måten det vil bli gjort på er at jeg henter ut en kontoutskrift når jeg bestiller/betaler testobjektet og trekker vinneren ut fra det. Neste gang trekkes vinneren ut fra de som har donert siden sist gang. Dermed er vi sikre på at vinneren har donert på det produktet/ prosjektet han/hun vinner - hvis du skjønner hva jeg mener. Når et produkt er kjøpt begynner selvfølgelig tellingen på nytt. Man kan donere en tellende gang pr. måned så dere kan styre vinnersjansene en bitteliten smule. Det betyr derfor ingenting om innbetalingen er på 50 eller 5000, av den grunn at alle våre lesere skal ha mulighet til å være med på dette, uavhengig av økonomi. Dere får dog litt igjen for å være ivrige, i og med at dere får to "lodd" om dere donerer i to forskjellige måneder. ----------------------------------------------------- Det viser seg altså at sjansen min for å vinne kortet ikke er 3,03%, men 2,86%. Jeg begynner å miste troen.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 får eg korte gratis viss eg betala 1000000 penga ?? :razz: Lenke til kommentar
EC Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Quote: Den 2002-09-27 23:03, skrev arve87:får eg korte gratis viss eg betala 1000000 penga ?? :razz: Da får du en komplett pc, vannkjølt og ferdig modifisert med 24 tommers widescreen LCD og det meste av utstyr - alt ferdig overklokket fra oss. Så bare kjør i vei, du! :smile: Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 yummy skrev (2002-09-28 08:22): Hvem vant? Er det for sent å være med? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 De vil ikke si det ennå, men de har trukket.. :sad: Lenke til kommentar
vegge Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Først av alt så lurer jeg på når dere er ferdige med kortet. Jeg skal nemlig på LAN søndag den 6. oktober, og jeg vil gjerne ha med meg ATI Radeon 9700 kortet da! :wink: Ellers kom jeg plutselig på en ting; hva er egentlig vitsen med denne kronerullinga? Jeg mener, dere får jo stadig komponenter fra webshoper til testing. Fikk dere ikke akkurat et par PC-er gratis? Joda.. da betyr vel egentlig ikke våre inskutte penger så veldig mye..! Vel, jeg synes kronerulling er fint. Kan jo vinne gromme saker, men ser ikke at det hjelper så mye for overklokking.no. Denne første testen har jo tatt mange måneder.. mon tro hva dere skal kjøpe/teste neste gang? Kanskje en AMD Hammer en gang før sommerferien!? :razz: Uansett, ser hardware.no har testet et Club3D Radeon 9700 Pro kort. Kanskje på tide å slenge ut denne testen her på overklokking.no snart. Vi venter fortsatt i spenning, men synes vi har ventet lenge nok.. PS. Ikke ta kritikken min (?) så hardt. Jeg er bare i det humøret i dag. Livet er ikke enkelt.. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: havegg skrev (2002-10-02 22:15):Først av alt så lurer jeg på når dere er ferdige med kortet. Jeg skal nemlig på LAN søndag den 6. oktober, og jeg vil gjerne ha med meg ATI Radeon 9700 kortet da! :wink: Litt trist å se at ALLE som har vært med er helt sikker på at de kommer til å vinne det kortet...Jeg advarer dere på overklokking.no, det kommer til å bli trøbbel med de som taper... Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Men jeg har jo vunnet, jo.. Har dere ikke skjønt det ennå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg