EC Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Quote: Den 2002-09-15 19:20, Bøgge Bakken skrev:Nja. Hadde blitt dyrt vis dere skulle ha kjøpt alt dere ønsket og teste. Siden folk er villige til og ofre uker uten maskin så syns jeg vi kunne ha blitt med i trekningen. Vi holder slikt utenfor kronerulleringen. Hvorfor skal en som ikke har deltatt i den men lånt oss et eller annet få delta på lik linje med dem som har _betalt_ for å være med? Du vinner ikke i lotto selv om du kjører rundt med et klistremerke med "Lotto" på bilen din - det kreves aktiv deltagelse. Slik er det med kronerulleringen også. Synes ikke du dette er en logisk tankegang? Forstår jo at du vil ha et nytt skjermkort, men... :wink: -VF- Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Quote: Den 2002-09-15 19:34, yummy skrev:Vi holder slikt utenfor kronerulleringen. Hvorfor skal en som ikke har deltatt i den men lånt oss et eller annet få delta på lik linje med dem som har _betalt_ for å være med? Du vinner ikke i lotto selv om du kjører rundt med et klistremerke med "Lotto" på bilen din - det kreves aktiv deltagelse. Slik er det med kronerulleringen også.Synes ikke du dette er en logisk tankegang? Forstår jo at du vil ha et nytt skjermkort, men... :wink:-VF- Etter min menig blir det ikke det samme. Han med lottomerke på bilen kan bruke bilen akkuratt når det passer, mens folk som låner ut utstyr til Ok kan sitte uten maskin i flere uker. Ekke serlig og spille på en gammel IBM Aptiva. Lenke til kommentar
johna Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Siden det var her min nye hobby fikk grobunn syns jeg det er en god ide. Endelig en god sak jeg er villig til å spytte noen slanter i.. Go Ok-gutta... Noen lapper vil være underveis ved neste månedsbudjett.. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 15. september 2002 Forfatter Del Skrevet 15. september 2002 Quote: Den 2002-09-15 19:40, skrev Bøgge Bakken:Etter min menig blir det ikke det samme. Han med lottomerke på bilen kan bruke bilen akkuratt når det passer, mens folk som låner ut utstyr til Ok kan sitte uten maskin i flere uker. Ekke serlig og spille på en gammel IBM Aptiva. Vi setter stor pris på det du har hjulpet oss med, men det har ingenting med denne kronerullingen å gjøre og vil følgelig ikke gi deg noen fordel på akkurat det området. Eventuell belønning vil ledelsen bestemme helt uavhengig av alt dette. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Quote: Den 2002-09-15 23:20, skrev CannoliBoy: Quote: Den 2002-09-15 19:40, skrev Bøgge Bakken: Etter min menig blir det ikke det samme. Han med lottomerke på bilen kan bruke bilen akkuratt når det passer, mens folk som låner ut utstyr til Ok kan sitte uten maskin i flere uker. Ekke serlig og spille på en gammel IBM Aptiva. Vi setter stor pris på det du har hjulpet oss med, men det har ingenting med denne kronerullingen å gjøre og vil følgelig ikke gi deg noen fordel på akkurat det området. Eventuell belønning vil ledelsen bestemme helt uavhengig av alt dette. Bare lurte om jeg var med. Var litt uenig grunnen yummy kom med. Lenke til kommentar
EC Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Siste oppdatering i saken finner du her. Dette er heftige saker! Mvh. Vidar Fagerjord, daglig leder ved http://www.overklokking.no Lenke til kommentar
vegge Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Dere kjøpte(!) det altså av quad.no? Eller mottok dere det gratis til testing, og så deler dere de 4000 pengene likt mellom dere i overklokking.no? :razz: PS. Hvordan kan jeg få vite om jeg har betalt? Må bare være sikker på at jeg virkelig kommer til å vinne dette kortet..! :wink: Høres i hvert fall ut som et usannsynlig bra kort! Gleder meg til testen! :smile: Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 overraskande lite kort, såg lissom ut til å vere ca 4-5 cm kortare enn mitt Ti4600... Det var heller ingen ramkjøling.. men men... Såg fett ut uansett, og e ganske sikker på at det kan bli feitare :wink: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Jeg gleder meg til trekningen! Hvordan har dere tenkt å gjøre det, og når skal dere offentliggjøre navnene? Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Venter i spennig på når vinneren blir trukket ut. (er det kvalifisert som 1. side stoff?) /me vil på forsiden Lenke til kommentar
EC Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Deltagerne i trekningen om kortet finner dere her. Lykke til! :smile: Mvh. Vidar Fagerjord, daglig leder ved http://www.overklokking.no Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Gi et lite hint om hvem som vant! PLEASE!§ Jeg trenger nytt skermkort!! Jeg må ha det, bare MÅ ha det..... Måtte den beste vinne....... Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Quote: Kenny000 skrev (2002-09-24 20:28):Måtte den beste vinne....... Takk ;D Lenke til kommentar
vegge Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 3,03% sjanse for at jeg vinner. Det er nesten litt skummelt.. :smile: Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Quote: Den 2002-09-24 21:23, skrev havegg:3,03% sjanse for at jeg vinner. Det er nesten litt skummelt.. :smile: Bedre enn i lotto hvertfall! :smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Quote: Corleone skrev (2002-09-24 21:07): Quote: Kenny000 skrev (2002-09-24 20:28): Måtte den beste vinne....... Takk ;D Var veldig så sikker du var da, Eg vinner. Men eg så at det var 2 som regisrert med 2 lodd. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Quote: Kjetil Lura skrev (2002-09-25 00:46):Var veldig så sikker du var da, Eg vinner. Men eg så at det var 2 som regisrert med 2 lodd. Men det er da til neste måned? elleR? Lenke til kommentar
Flavabone Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Gleder meg til de annonserer vinneren :smile: kommer til å være en sykt glad person, den som får det. nye 50 kroner er satt inn, hva blir testa neste gang? Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Quote: Kjetil Lura skrev (2002-09-25 00:46):Var veldig så sikker du var da, Eg vinner. Men eg så at det var 2 som regisrert med 2 lodd. Var da bare en spøk. Jeg kommer aldri til å vinne (har aldri vunnet noe). Gratulerer til den som vinner! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Quote: yummy skrev (2002-09-24 18:24):Deltagerne i trekningen om kortet finner dere her. Lykke til! :smile: Det burde stått alias også... Skjønner jo ikke hvem noen på den lista er! Kjente så vidt meg selv igjen. :smile: Men seriøst: Hvordan fungerer det? Hvis jeg sitter 10 kroner innpå to ganger i løpet av en måned, og en person sitter innpå 150 kroner samme måneden, får jeg to lodd for 20 kroner tilsammen mens han andre får ett lodd for 150,-?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg