Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Quote:

Den 2002-09-15 19:20, Bøgge Bakken skrev:

Nja. Hadde blitt dyrt vis dere skulle ha kjøpt alt dere ønsket og teste. Siden folk er villige til og ofre uker uten maskin så syns jeg vi kunne ha blitt med i trekningen.

Vi holder slikt utenfor kronerulleringen. Hvorfor skal en som ikke har deltatt i den men lånt oss et eller annet få delta på lik linje med dem som har _betalt_ for å være med? Du vinner ikke i lotto selv om du kjører rundt med et klistremerke med "Lotto" på bilen din - det kreves aktiv deltagelse. Slik er det med kronerulleringen også.

Synes ikke du dette er en logisk tankegang? Forstår jo at du vil ha et nytt skjermkort, men... :wink:

-VF-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-09-15 19:34, yummy skrev:

Vi holder slikt utenfor kronerulleringen. Hvorfor skal en som ikke har deltatt i den men lånt oss et eller annet få delta på lik linje med dem som har _betalt_ for å være med? Du vinner ikke i lotto selv om du kjører rundt med et klistremerke med "Lotto" på bilen din - det kreves aktiv deltagelse. Slik er det med kronerulleringen også.

Synes ikke du dette er en logisk tankegang? Forstår jo at du vil ha et nytt skjermkort, men... :wink:

-VF-

Etter min menig blir det ikke det samme. Han med lottomerke på bilen kan bruke bilen akkuratt når det passer, mens folk som låner ut utstyr til Ok kan sitte uten maskin i flere uker. Ekke serlig og spille på en gammel IBM Aptiva.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-15 19:40, skrev Bøgge Bakken:

Etter min menig blir det ikke det samme. Han med lottomerke på bilen kan bruke bilen akkuratt når det passer, mens folk som låner ut utstyr til Ok kan sitte uten maskin i flere uker. Ekke serlig og spille på en gammel IBM Aptiva.

Vi setter stor pris på det du har hjulpet oss med, men det har ingenting med denne kronerullingen å gjøre og vil følgelig ikke gi deg noen fordel på akkurat det området. Eventuell belønning vil ledelsen bestemme helt uavhengig av alt dette.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-15 23:20, skrev CannoliBoy:

Quote:

Den 2002-09-15 19:40, skrev Bøgge Bakken:

Vi setter stor pris på det du har hjulpet oss med, men det har ingenting med denne kronerullingen å gjøre og vil følgelig ikke gi deg noen fordel på akkurat det området. Eventuell belønning vil ledelsen bestemme helt uavhengig av alt dette.

Bare lurte om jeg var med. Var litt uenig grunnen yummy kom med.

Lenke til kommentar

Dere kjøpte(!) det altså av quad.no? Eller mottok dere det gratis til testing, og så deler dere de 4000 pengene likt mellom dere i overklokking.no? :razz:

PS. Hvordan kan jeg få vite om jeg har betalt? Må bare være sikker på at jeg virkelig kommer til å vinne dette kortet..! :wink:

Høres i hvert fall ut som et usannsynlig bra kort! Gleder meg til testen! :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

yummy skrev (2002-09-24 18:24):

Deltagerne i trekningen om kortet finner dere
. Lykke til! :smile:

Det burde stått alias også... Skjønner jo ikke hvem noen på den lista er! Kjente så vidt meg selv igjen. :smile:

Men seriøst: Hvordan fungerer det? Hvis jeg sitter 10 kroner innpå to ganger i løpet av en måned, og en person sitter innpå 150 kroner samme måneden, får jeg to lodd for 20 kroner tilsammen mens han andre får ett lodd for 150,-??

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...