Cyrus Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Fint at det er aktivitet i tråden igjend! Yummy, har engentlig bare et lite forslag kan du ikke lage en liten notis på forsiden om at det går ann å donere penger til ok.no? Trur at dere kunne fått inn en del mer da, det er lissom litt dårlig at det bare er i denne tråden... Det var bare min mening! /Cyrus Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 va de fleip d der om 100K i mnd på popupreklame??? viss d e sant så kan dokke få lov Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 LOL eg shønnte d då! måtter berre spørr... men d e jo sikkert lit inbringande då... :razz: Lenke til kommentar
Blod Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 imorgen kommer det 200NOK fra meg.. :smile: Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Det burde jo begynne å bli nok penger til en ny pc snart :smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Quote: Corleone skrev (2002-09-07 04:03):Det burde jo begynne å bli nok penger til en ny pc snart :smile: Ja, Det skal bli artig å vite hvor mye det er kommet inn nå. Eg tipper en ca 5000 Lenke til kommentar
EC Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 VALGET ER FATTET! :smile: Et ATI Radeon 9700 er på vei til oss. Først tar vi en generell test, så sendes det til Lars og Kjell Erik for diverse modifikasjoner. Overlever kortet prosjektet, vil en heldig bidragsyter få tilsendt et flunkende nytt (dog modifisert) kort av denne typen: Vi gleder oss! PS: Vi stopper ikke kronerulleringen for det - men sjansen for å bidra til Radeon - kortet er gått ut i dag. Fortsetter bidragene å strøyma på, vil vi gjøre noe liknende igjen. Vennligst avvent ytterligere info om dette. Mvh. Vidar Fagerjord, siteadmin og webredaktør ved http://www.overklokking.no Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Kuult, Eg trenger nytt skjermkort nå mitt er gammelt. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 STAS! ka dokke har tenkt å jere me korte??? har ikkje råd til å donere eg :sad: men jerne meir reklame :> for me meir penga = meir å lese = meir utav OK.no Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Gleder meg som en unge, trur dette er en av mine beste beste innvesteringer i år... Hvor mye penger ble sammlet sammen? /Cyrus Lenke til kommentar
vegge Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Ikke bli sinte når jeg vinner skjermkortet da! GeForce 2MX400-kortet mitt begynner å bli slitt.. måtte skjermkort-guden være med meg! :wink: PS. Jeg skal nok betale i neste periode også. Overklokking.no fortjener pengene og dessuten liker jeg både premiene og vinnersjansene i dette opplegget her! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Er det for seint å sette inn pengene nå? :razz: Jeg vil oxo være med å vinne 9700. Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Quote: Den 2002-09-11 00:14, arve87 skrev:STAS! ka dokke har tenkt å jere me korte???har ikkje råd til å donere eg :sad: men jerne meir reklame :> for me meir penga = meir å lese = meir utav OK.no Har ikke helt bestemt oss enda men regner med at Lars og jeg vill leke litt med en del kobber og noen peltier ellement :smile: Vi får se hva vi kan klare å mekke til :smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Quote: havegg skrev (2002-09-11 08:23):Ikke bli sinte når jeg vinner skjermkortet da! GeForce 2MX400-kortet mitt begynner å bli slitt.. måtte skjermkort-guden være med meg! :wink: Du har et som er bedre enn mitt så du trenger ikke et nytt skjemkort. Lenke til kommentar
oceana Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 jeg har ikke råd til å bidra på grunn av mitt cola-cooler prosjekt som snart tar livet av meg og mer til...:sad: Og jeg TRENGER et nytt kort, mitt gamle GF2 GTS begynner å bli trist og lei seg, vil pensjonere seg.... PS; kan man donerere hardware til OK.no? sender gjerne inn noe stæsj hvis jeg har noe til overs... Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Joda, det hadde vært gøy å donert hardware til ok.no..... Så, er dette mulig? Tenker på mulighet for artikler om hvordan-får-ditt-gamle-xxxxxxxkort-nytt-liv og lignende :wink: Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Legger du ut alle navnene som er med i trekningen slik at vi har mulighet til å sjekke om navnet vårt mangler der? Bill.Mrk: Paranoid Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 hadde ditta vert for et halvt år sida hadde INGEN, eg gjentar INGEN! hatt meir bruk for nyt skjermkort enn meg! haha! rekord me mitt gamle i 3dmark = 1100 eller noke, jo eg prata om SAVAGE4! e litt lei meg for at eg kverka d(me slegge ), kunne jo sendt de inn her og sett ka dokke hadde fått til med det :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg