Cyrus Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Stemmer det, økonomi ansvarlig er på ferie... Men det siste jeg har hørt er at det er 3100, og det var i begynelsen av denne måneden... Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Fortsatt ferie? Off-topic: Gjett hvem som lå på stranden i Hellas og fikk en telefon fra en "fortvilt" bruker som hadde glemt passord :sad: .....skal kverke den brukeren når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Quote: _StatuS_ skrev (2002-07-26 20:10):Fortsatt ferie? Quote: For noen ja. Off-topic: Gjett hvem som lå på stranden i Hellas og fikk en telefon fra en "fortvilt" bruker som hadde glemt passord :sad: .....skal kverke den brukeren når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Nå som det er lederskifte på ok.no så er det vell, Terje Bolling eller Vidar Fagerjord. Som må oppdatere denne tråden eller hva? Hva er siste status nå? Økonomi ansvarlig må vell være tilbake fra ferie nå, eller hva? /Cyrus Lenke til kommentar
Novec Skrevet 7. august 2002 Forfatter Del Skrevet 7. august 2002 Det er Terje og Vidar som styrer dette nå ja, og jeg briefer dem i dette øyeblikk. En av dem vil gi dere en oppdatering så snart de får tilgang til nødvendig informasjon. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 når d jelde ok.no sin økonomi... får ikkje dokke noke for komplett.no reklamen dokke har på sida?? eller e d ikkje sånn d fungera... `? Lenke til kommentar
EC Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Det er riktig at vi får inn noen kroner på reklamen, men diverre ikke nok til at vi kan gjøre større innkjøp. Vi har diverse utgifter internt, blir fakturert for hardware vi ikke kan levere tester på pga. feil eller annet og i tillegg deler vi på driftsutgiftene med hardware. Summa summarium: lite peeng til overs. Jeg skal komme tilbake med status på kronerulleringen. Så snart den er kommet opp i et passende beløp, skal vi finne på noe. Hva ønsker dere lesere at vi skal gjøre? Mvh, Vidar Fagerjord, siteadmin / webredaktør ved http://www.overklokking.no Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Det har vi jo delvis gitt beskjed om. Skjermkort ser ut til å være favoritten, men GF4 ble det vist ikke. Hva med det nyeste fra ATI? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Tror jeg satt inn et par kroner i sted, men får vi tilbakemelding om at de er kommet inn? Litt greit å vite om man satt dem på riktig konto! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Jimmy Pop : Vell det ville vært fint , jeg klarte og misse på kontonr og der gikk mine 50kr til noen uskjente. Lenke til kommentar
EC Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Jeg skal få oversikten over bidragene, og da skal dere ikke se bort fra at jeg tar kontakt med hver enkelt. Vi skal forsøke å få tak i et ATI - kort, og dere skal få full tilbakemelding på dette via en nyhetsnotis på forsiden så snart jeg har den fulle og hele oversikten. Takker for bidragene så langt! Mvh, Vidar Fagerjord, siteadmin & webredaktør @ http://www.overklokking.no Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Quote: Den 2002-08-29 18:07, CFD skrev:Jimmy Pop:Vel det ville vært fint, jeg klarte å misse på kontonr. og der gikk mine 50kr til noen ukjente. Jeg har nå rettet dine skrivefeil. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 jimmy: Det var dårligt gjort... Minner meg om tiden da HR_ordbok var her. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 går vel ann å ha meir reklame på sida? men for all del ikkje ha popupreklame.. ingenting e meir irriterande enn d... PS: D e sinnsjukt dårli jort å rette skrivefeil! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Quote: Den 2002-08-29 22:15, CFD skrev:jimmy:Det var dårligt gjort...Minner meg om tiden da HR_ordbok var her. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 jo, alle savner han... han skulle gått igjenn om so... Lenke til kommentar
EC Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Hold rettskrivning utenfor, takk!!! Mer reklame kommer - på forsiden that is (trur eg - må jo vurderast). Men noe popup? Joda, om vi får 100.000 i måneden, så... -Vidar- Lenke til kommentar
eXa Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 100.000 tja da kan dere begynne å vurdere det... Lenke til kommentar
plex- Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Da var 150,- kroner fra meg satt inn.. ikke store beløpet, men håper det hjelper Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Du klarer i hvert fall ikke å undergå meg med mine hardt oppsparte 50.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg