Mr.Hassan Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Hei _StatuS_! Det nyaste kortet til Matrox virker litt interesant. Såg foresten i papir utgava til Pcworld Norge at Matrox hadde brukt eit utdrag av teksten som blei brukt av hardware.no under testinga av MatroxG450 (trur det var det kortet)... i sin reklame for kortet i Pcworld. (under utdraget stod det at kilden var hardware.no) Bør kortet som blir kjøpt inn fra "kronerullinga" være eit "spille kort" eller eit "grafisk kort" eller eit "kombi kort" ? Lenke til kommentar
Prog_Kick Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Jeg synes Combi,Alså god i spill og God i grafisk,for eks Radeon eller Geforce,har liten tro på Matrox...vet ikke hvorfor,bare tviler :wink: Men det hadde jo vært tøft om dere fikk tak i et Rv300 om ikke så lenge :wink: Det er jeg for,pga jeg trenger å vinne det,hadde et uhell med mitt Radeon :sad: Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Det som nå skjer er at det er 200,- på vei, og jeg håper hvertfall det hjelper dere ett skritt nærmere summen dere trenger til hva enn dere måtte bruke det på.... Mvh Thomas H Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Vil være med i loddtrekninga jeg og! "Forf.dato Fra Til Gjentas KID/Melding Beløp Behandling 9100 20 29397 Nei Overklokkin... 300,00 Sum 300,00 " Har MSI GF4 ti4400 kort jeg, men siden jeg aldri vinner skader det vel ikke å delta med litt barmhjertighet til de som virkelig trenger det (må vel kanskje stryke HD kjøler fra vannkjølingslista mi nå da (nå ble microplex lei seg ja)) Takker for en kjempebra side, og håper at dere ikke svir av dette kortet (går det til OX?) slik som dere gjorde med GF3 kortet *snufs*. Dere gjør uansett mye mer for pengene enn de j***** religiøse organisasjonene (no offense) Lenke til kommentar
erl Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Jeg synes ikke Matrox Parhelia er noe interessant pga. ytelsen. OK.no er vel på jakt etter best mulig ytelse... Lenke til kommentar
atrax Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 100 surt ervervede tjenestetilleggskroner på vei! Har egentlig ikke råd til å bidra, men kan ikke la være heller.. stoler på at skjebnen fortsatt driter i meg, er så vant til det..hehe Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 dei kunne jo selle korte etter dei va ferdige... for en liten slump... så tjena dei jo på d og då... f eks ett par hundre kr for et allerede overklokka og godt kjølt kort e jo ikkje noke dåli tilbud då.. Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Hm... Nå hadde vært på tide med en oppdatering snart CannoliBoy, alltid morro å høre åssen det går... Hvis alle som har sagt de har send penger har gjort det så er vi godt forbi 3000 kr. Derfor er det vell en mulighet for at vi kunne hatt et "lite" prosjekt i ventetiden fram til R300, eller hva synes dere? Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Får ta en tur innom nettbanken og overføre en liten sum. Er en ivrig bruker av overklokking.no :grin: Lenke til kommentar
Pug Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Nå har jeg lest igjennom hele topic'et, og jeg lurer på: Hvor mye er det på konto'en? Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Et spørsmål. Vis man låner ut noe utstyr som overklokking.no tester. Kan man bli med i trekninga? Skulle gjerne ha gitt penger men jeg går i minus når jeg bestilleri kveld. :sad: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Bøgge har et fint poeng der. Hvis man låner vekk et skjermkort så burde man ha samme vinnersjangser som noen som har donert noen penger. Lenke til kommentar
oceana Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 en ting som kunne blitt gjort var at de "seigeste" bruker'ne kunne begynte som frilanser skribenter for ok.no, dvs, de kunne tatt en ledig stund, og laget en artikkel om alt mulig, fra casemod til overklokking.... Sånn kan man omgå problemet med mangel på hardware, og man slipper å måtte sende sin egen til ok.no, og risikere å få den ødelagt. Skal noe herpes skal man gjøre det selv Hva som skulle brukes av artikler ville selvfølgelig bli bestemt av administrator'ne, og dermed har man løst en rekke problemer...:smile: eller skapt mange fler? ;D Lenke til kommentar
DCP Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Hehe har ikke sett denne før nå.. Skal se hvor my ejeg greier å presse ut av kontoen min. ****s barnedrittungdomshorekontosomikkekanhanettbankdritt. Mor har heller ikke nettbank. men jeg regga henne slik at jeg får overført penger i løpet av uken. :smile: orker ikke gå til banken. laaangt :razz: [ Denne Melding var redigert av: Dcp på 2002-07-15 07:35 ] Lenke til kommentar
|Flame| Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Jeg synes det er på tide med en oppdatering om hvor mye som er kommet inn CannoliBoy Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 No som r300 er lansert må jo det bli det kortet. Kommer til og overføre penger neste uke:) Kontonummeret er: 9100 202 9397 sant? Er ikkje helt oppdatert. Er det noke spesielt utlodnings system? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Quote: ahdrage skrev (2002-07-20 22:02):No som r300 er lansert må jo det bli det kortet. Kommer til og overføre penger neste uke:) Kontonummeret er: 9100 202 9397 sant? Er ikkje helt oppdatert. Er det noke spesielt utlodnings system? Les i første posten så kan du finne svar på det. Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Quote: Den 2002-07-21 02:37, Kjetil Lura skrev:Les i første posten så kan du finne svar på det. Såg det no:) Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Quote: |Flame| skrev (2002-07-16 08:20):Jeg synes det er på tide med en oppdatering om hvor mye som er kommet inn CannoliBoy F-E-R-I-E :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg