Demogorgon Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 er det fortsatt luft i dekka her? hvor mye har dere inne nå? hvor mye mer trenger dere? kanskje jeg kan spytte inn litt og? Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Er ikke kontonummeret øverst og det lenger ned forskjellig ?? Lenke til kommentar
EC Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Dette prosjektet er lagt på is foreløpig, men vi har sylta alle pengene som har kommet inn (det er ikke stort) slik at vi kan finne på noe moro. Skulle det løsne igjen og det kommer inn penger, vil vi sette fart i sakene. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Liker det eg leser. Kommer penger fra meg snart. Skulle bare mangle. P.S Kan ikkje Dere ta ein frivillig årskontigent. Hadde gledelig betalt frivillig kontigent til ok.no. Leser jo her kvar dag! Lenke til kommentar
RIW Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg synts at medlemskontigent hadde vert tingen ja. Det er trossalt oss lesere som får goder av det ok.no gjør, å da skulle det bare mangle at det er vi som skal betale for det dere på ok.no gjør. Kontigenten behøver jo ikke å være på flere hundre kroner i månden. Men kansje 100 kr i mnd. Det hadde vel passet bra??? Jeg har ingen problem med å betale 100 kr for at ok.no skal hjelpe meg i fremtidem med alle prosjekter de gjennomfører. Lenke til kommentar
sten Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 årlig fee = byebye Husk at det er forumbrukerne som holder liv i ok.no Lenke til kommentar
RIW Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 mente en frivilig kontigent da. Lenke til kommentar
KarateK1d Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 denne kroneruller aksjonen er jo egentlig en bedre idè enn ett månedlig kontigent. hva er kontoen som pengene skal settes inn på? gidder ikke lese allt. hvor mye mangler dere for å få til noe tøfft? stå på! Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Må jo bare legge inn her for å prøve å få denne tråden litt fram i lyset igjen. Synest det er eit kjempekult prosjekt og vil ha meir. Har lagt inn fast trekk på 50 kroner og oppfordrer alle til å gjere det samme. Ka er 50 kroner for den hyggen vi får når nye prosjekt er på gang. Eller. Lenke til kommentar
EC Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Da avslutter vi denne tråden og starter på ny frisk her: http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=205151 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg