AzTm Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 fett :smile: ved neste lønning blir det bidrag til dere :smile: hva tenker dere på å gjøre neste gang ? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Vent til litt etter jul, da har kanskje jeg litt til overs etter div. kjøp av nytt utstyr Lenke til kommentar
EC Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Det er som sagt ikke avgjort ennå. Må jo se hva saldoen er når vi kommer så langt... Lenke til kommentar
SlinkeY Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Hei. Har hatt en god pause fra dataens verden i det siste. Lurte på om det fortsatt er kronerulling i gang? Gir gladelig noen slanter til en god sak.. Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 JA jeg gir gjerne de pengene som egentlig skulle ha gått til frelsesesesarmeen røde kors redd barna å de snylterne der...................her får jeg valutta for pengene Lenke til kommentar
EC Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 SlinkeY: Kronerulleringen er fortsatt i gang. Jeg regner med du har sett det forrige resultatet? Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Hvor mye penger har dere der nå da? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 En liten oppdatering hadde vært fint. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Og hvor blir det av disse megakule t-skjortene vi var lovet ? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Og hvor blir det av disse megakule t-skjortene vi var lovet ? Se her. Lenke til kommentar
zlav Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 tar dere svarte penger? Lenke til kommentar
Novec Skrevet 26. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2003 Vi er ikke rasistiske ;-) Men fy på deg! Svarte penger er en uting, sier staten. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Hva skjer på fronten da? Synes nesten at det har gått litt lang tid siden det har skjedd noe konkret her. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Synes nesten at det har gått litt lang tid siden det har skjedd noe konkret her. Word! Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 ja!!! og e la inn 100,- for et halvt år siden Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 ja!!! og e la inn 100,- for et halvt år siden Omtrent samme tidspunktet. Virker som om hele saken har gått i glemmeboka. Lenke til kommentar
EC Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Skal sjekke det opp - det er ikke jeg som har oversikt over økonomien, så jeg vet ikke hvor mye som er kommet inn. Skal si fra når jeg vet noe. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Har kjøpt et par T-skjorter for å støtte dere ! Og fordi dem er kule da så klart... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Har kjøpt et par T-skjorter for å støtte dere ! Og fordi dem er kule da så klart... ME2, men jeg får dustette epost av en fyr på ocshoot's forum om at jeg er dust forde jeg kjøpte en slik, men hvordan hvet han det? Da er han alså på begge foruma....SKal ikke slenge ut hva det sto i mailen, da blir det bare dritt slenging her... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Har kjøpt et par T-skjorter for å støtte dere ! Og fordi dem er kule da så klart... ME2, men jeg får dustette epost av en fyr på ocshoot's forum om at jeg er dust forde jeg kjøpte en slik, men hvordan hvet han det? Da er han alså på begge foruma....SKal ikke slenge ut hva det sto i mailen, da blir det bare dritt slenging her... Eller naboen din ??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg