Prog_Kick Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 ikke for å være sure,men nå har vi venta på den testen leeenge! jeg trodde dere hadde tenkt å teste det og gi det til en av bidragsyterne mens det enda var top of the art! herregud,nå er det jo ikke noe spesielt med det..mange andre har det jo...hvis det er snakk om å bruka 1-2 mnd på å teste et skjermkort så kan dere glemme at jeg kommer til å bidra på så mange andre projekter,ingenting vondt ment,dere gjør er bra jobb,men det er da grenser for hvor lang tid ting tar.... Lenke til kommentar
EC Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Vi har hatt en del problemer, men nå ser det ut til å ordne seg. Vi måtte framstille kjøleblokkene selv - det tar TID!!! - og vi måtte vente på et større PSU for å få testet peltier'en. Så fikk vi ikke de resultatene vi forventet, og måtte demontere, fikse og remontere. I tillegg holder vi på med noe ekstra stuff for å se hva som skjer. Jeg regner med at artikkelen kommer søndag, senest onsdag. Om vi ikke får enda flere problemer. *fnatt* Lenke til kommentar
Prog_Kick Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 greit :smile: måtte bare få litt info og det får man fortest ved å være negativ :wink: Lenke til kommentar
EC Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Sytpeis!!! :smile: :smile: Det ser ut til at søndagen blir Den Store Dagen. :smile: Lenke til kommentar
Novec Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2002 Jadda, regner med det. Blir sittende til midt på morran med litt skriblerier nå. Med mindre vi får noen flere hardware-problemer ser det ut til at Kjell Erik har resultatene klare i løpet av de nærmeste dagene også. Ellers tror jeg ikke det skal være noen fare for å få noe artig å lese framover - eller hva, yummy? Lenke til kommentar
vegge Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Har dere drept kortet? LOL, det hadde vært kult! (slipper problemet med utlodning i hvert fall..) Lenke til kommentar
Prog_Kick Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Gleder meg allerede :wink: Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Quote: Den 2002-10-30 23:00, skrev yummy:Sytpeis!!! :smile: :smile:Det ser ut til at søndagen blir Den Store Dagen. :smile: Ja, nå har jeg stort sett brukt hele søndag formiddag på å trykke på "update"-knappen på overklokking.no Men det er ennå ikke lagt ut noe! Og nå nærmer det seg middagstid, så nå må jeg tusle ned på butikken (søndagsåpent) for å kjøpe meg middag. Når kommer den? Klokken 23.59 i kveld ? _________________ - Den som graver en grav for andre, er ikke arbeidsledig. - Hvis du ikke lykkes første gang, kan det tyde på at fiasko er mer din stil. [ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-11-03 15:35 ] Lenke til kommentar
EC Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Legger _alltid_ ut artikler så nært midnatt som mulig, oftest opp til en time før. Så nå vet du det. :smile: Lenke til kommentar
Prog_Kick Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 hmm...har dere drept kortet i siste liten ? siden artikkelen ikke er komt.. ? eller kommer den litt før kl 12 ? :smile: Lenke til kommentar
Sir. Roger Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Hvordan går det, er det en heldig utvalgt som får muligheten til å kjøpe kortet for kr. 1 ? Lenke til kommentar
Novec Skrevet 3. november 2002 Forfatter Del Skrevet 3. november 2002 Artikkelen kommer ikke før seint i kveld/natt til i morra. Den som venter får se... Lenke til kommentar
EC Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Deres bønner er hørt... http://www.overklokking.no/skjermkort/rade...0mod/index.html Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 JA! Endelig! Satt oppe hele natten nå! neida! Bra artikkel! :wink: Hvem vant? Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Yes! Jeg hadde rett, je vant ikke. Wohooo...! eh vent litt, jeg vant ikke *gråte* Gratulerer til deg Hallvard! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Så..Hvordan blir det da med "lotteriet"? Er det fattet en besluttning da? :???: Lenke til kommentar
EC Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Njet. Jeg har ikke hatt tid til å vurdere det. Vi skal se på sakjen, men jeg regner med at vi tar det opp med dere brukere når tiden er inne for det. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Kommer det til å være flere slike ville sprang om folk fortsetter å sende inn peng? Har ikke sendt inn noe ennå, men det kunne jo vært en ide om dere vil gjøre noe lignende igjen. Slik fast greie. Utenom den vanlige "testingen" av utstyr. Lenke til kommentar
EC Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Når vi har fått nok penger til å gjøre noe liknende igjen, er det tut og kjør, ja! Men neste gang skal vi ta'n litt lengre ut - det blir ikke et stakkars skjermkort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg