Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ikke for å være sure,men nå har vi venta på den testen leeenge!

jeg trodde dere hadde tenkt å teste det og gi det til en av bidragsyterne mens det enda var top of the art! herregud,nå er det jo ikke noe spesielt med det..mange andre har det jo...hvis det er snakk om å bruka 1-2 mnd på å teste et skjermkort så kan dere glemme at jeg kommer til å bidra på så mange andre projekter,ingenting vondt ment,dere gjør er bra jobb,men det er da grenser for hvor lang tid ting tar....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har hatt en del problemer, men nå ser det ut til å ordne seg. Vi måtte framstille kjøleblokkene selv - det tar TID!!! - og vi måtte vente på et større PSU for å få testet peltier'en. Så fikk vi ikke de resultatene vi forventet, og måtte demontere, fikse og remontere. I tillegg holder vi på med noe ekstra stuff for å se hva som skjer.

Jeg regner med at artikkelen kommer søndag, senest onsdag. Om vi ikke får enda flere problemer. *fnatt*

Lenke til kommentar

Jadda, regner med det. Blir sittende til midt på morran med litt skriblerier nå. Med mindre vi får noen flere hardware-problemer ser det ut til at Kjell Erik har resultatene klare i løpet av de nærmeste dagene også.

Ellers tror jeg ikke det skal være noen fare for å få noe artig å lese framover - eller hva, yummy? :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-30 23:00, skrev yummy:

Sytpeis!!! :smile: :smile:

Det ser ut til at søndagen blir Den Store Dagen. :smile:

flamethrower.gifxyxgun.gif

Ja, nå har jeg stort sett brukt hele søndag formiddag på å trykke på "update"-knappen på overklokking.no

Men det er ennå ikke lagt ut noe!

Og nå nærmer det seg middagstid, så nå må jeg tusle ned på butikken (søndagsåpent) for å kjøpe meg middag.

Når kommer den? Klokken 23.59 i kveld ?

cry.gif

- Den som graver en grav for andre, er ikke arbeidsledig.

- Hvis du ikke lykkes første gang, kan det tyde på at fiasko er mer din stil.

[ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-11-03 15:35 ]

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...