Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-10-03 12:15, skrev Killer_DT:

Litt trist å se at ALLE som har vært med er helt sikker på at de kommer til å vinne det kortet...Jeg advarer dere på overklokking.no, det kommer til å bli trøbbel med de som taper...

Nei, men seriøst; hvis jeg ikke vinner kortet så kjøper jeg meg et ATI Radeon 8500LE(?)! Ingen sure miner.. Selv om kanskje noen blir misunnelig på vinneren, så skal vi nok gratulere heldiggrisen. Men han må vel belage seg på noen morsomheter! :smile:

Seriøst (en gang til); jeg pleier aldri vinne noe som helst. Sjansene mine er under 3 %, så jeg tror faktisk ikke jeg vinner. Men muligheten er der jo.. :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

havegg skrev (2002-10-03 14:17):

Seriøst (en gang til); jeg pleier aldri vinne noe som helst. Sjansene mine er under 3 %, så jeg tror faktisk ikke jeg vinner. Men muligheten er der jo..
:grin:

Jeg vet, jeg kan ikke huske sist gang jeg vant noe som helst(premiewise)! Ikke i fiskedammen på barneskolen engang!

Lenke til kommentar

Kjære GUD;

Jeg vet jeg ikke snakker med deg så ofte,

men det er bare for å ikke forstyrre din travle hverdag.

Men når jeg først tar kontakt, vet du også at det er noe viktig jeg vil, og denne gangen er så tilfelle!

Saken er at jeg er med i en konkurranse på en nettside* der jeg kan vinne et skjermkort**, så det jeg lurte på er om ikke du kunne gjøre det slik at jeg vinner dette skjermkortet**?

Da vil jeg bli kjempeglad, og lover at jeg ikke skal plage deg på hvertfall 2 uker!

Jeg er jo både døpt og konfirmert i sin tid; er også medlem av den norske statskirken. Alt dette har vel innvirkning til min fordel GUD?

For ikke å snakke om de årene jeg sang i et Ten-Sing kor! :smile:

Kjære Allmektige Far; hør meg!

AMEN!

* = nettside: en digital tidsskrift, en oppgradering av f.eks avisene som en gang kom på trykk.

** = skjermkort: ikke sånn man bruker til pokerkvelder (for det er jo synd), men sånn kort som gjør at man kan f.eks lese nettsidene*.

Lenke til kommentar

Well, folkens. På tide med en liten oppdatering.

Lars er på det nærmeste klar med moddinga nå, og til helga skulle han etter hva jeg forstår stikke over til Kjell Erik for "assemble and destroy". Så en artikkel med resultater er ikke så mange ukene unna.

I tillegg vil jeg bare få nevne at det til nå er kommet inn 1850,- til neste prosjekt. En STOR takk til Rypdal for en gave på 1000,-!!!!

Det er vel på tide å tenke litt på neste prosjekt. Hva vil dere vi skal gjøre denne gangen? Noe skjermkort blir det ikke, vil må finne på noe annet. Så fyr i vei - vi venter i spenning!

Mvh. Vidar Fagerjord, daglig leder ved http://www.overklokking.no

Lenke til kommentar

De som overfører penger nå.. er det trekning blandt de også på neste prosjekt.. altså vis jeg overfører penger nå.. blir jeg da med i noen trekning av neste prosjekt?

eller må jeg vente til dere finner ut hva neste prosjekt skal være!!!

bare venter på og bli kvitt litt penger =)

:grin:

Lenke til kommentar

Alle som har gitt penger etter datoen som jeg skrev en eller annen plass på de siste sidene i denne tråden er med på neste prosjekt.

Vi kan jo ikke avgjøre hva vi skal gjøre før vi har en viss sum å bruke - men det skal ikke ha noe å si for trekningen neste gang. Alle som gav penger i forrige runde var jo med i trekningen om ATI-kortet. You do the math... :razz:

Lenke til kommentar

Ingen ting å takke for - jeg driter penger!?

Syntes bare det er et drittfett nettsted dere driver. Mye interessant å lese. Ville bare bidra til flere artikler.

Si ifra om dere trenger ekstra finansiering til flere prosjekter!

AMD Athlon XP2200+

Asus A7V8X

Ati Radeon 9700 Pro

2 x 512 DDR (PC 3200)

Western Digital Caviar 1200JB

Chieftech Big Tower

19" LCD

Hvis bare den h**vetes posten hadde kommet da!!!

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: BAF Striker på 2002-10-12 16:55 ]</font>

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: BAF Striker på 2002-10-12 16:56 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: BAF Striker på 2002-10-12 17:00 ]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...