kick_ass17 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg har et ATI kt3 hovedkort.. Tåler dette uendelig med Gb eller har hovedkortene en begrensning? Lenke til kommentar
Palme Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hovedkort har nok en begrensning på hvor store haddisker de klarer å takle.. Det lureste er å søke litt rundtomkring å se etter hvilke spesifikasjoner hovedkortet ditt har. Se gjerne på produsentens hjemmesider, eller bruk google.. Siden hovedkortet ditt er av litt eldre kaliber, kan det være det må til en BIOS, chipsett uppgrade for at du skal få inn de aller største diskene Lenke til kommentar
ferik Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Trur gamle hovedkort (iallefall mitt gamle Abit AT7-MAX) har en begrensning på 127GB Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Du må bare sjekke hovedkortprodusentens hjemmeside etter en ny BIOS som støtter større disker, evt. kontakte supportavdelingen deres. Jeg vet at det gamle hovedkortet mitt (Asus A7V133) støttet harddisker større enn 137 GB med nyeste BIOS, så det er verdt å undersøke om det samme gjelder for ditt kort. Endret 3. januar 2005 av Exiter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå