O. B. Lix Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Nå i nyere til har "plutselig" teksten til ikonene på skrivebordet mitt fått fargebakgrunn, dvs det blir en ramme rundt ikontekst. Dette er uansett bilde. HVa er galt? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Gå til: Kontrollpanelet -> System -> Avansert Der velger du Instillinger for Visuelle effekter osv. i Ytelse feltet. I listen der (effekter) så velger du "Bruk skygger på ikoner" eller noe i den retningen. Trykk så OK. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hadde samme problemet og, og prøvde det der TCi sa, men det funka ikke for meg. Så da kan du høyreklikke på skrivebordet, velge egenskaper, skrivebord, skrivebordselementer, web og huk av for lås skrivebordselementer. Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Prøvde begge forslag. Hjalp ikkje det kvidder... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 høyreklikk min datamaskin -> egenskaper -> avansert -> klikk innstillinger under ytelse -> bruk 'fall-ned-skygger' for ikoner på skrivebordet (eller noe sånt) 'use drop shadows for icon labels on the desktop' heter det på engelsk... der skal haken være FJERNET. ..omtrent det samme som TCi sa=/ Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Prøvde alle tingene frem og tilbake noen ganger. Plutselig kom det Hvem har sagt at xp ikke har bugs... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Prøvde alle tingene frem og tilbake noen ganger. Plutselig kom det Hvem har sagt at xp ikke har bugs... Hehe.. det kan jeg love absolutt ingen har.. Alle programmer som eksisterer har bugs... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå