Jack_d Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Verdens minste joystick Joystick produsenten Varatouch har utviklet verdens minste analoge joystick for mobiltelefoner og andre håndholdte apparater. Les artikkelen her Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 men en for liten joystick kan da ikke være positivt i mobilsammenheng, da blir den vel ikke god i bruk ? jeg synes hvertfall K7i sin js er kjempegod i bruk. Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Personlig synes jeg en god navigasjonstast, er bedre enn en joystick. Endret 4. januar 2005 av ^kissa^ Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Personlig synes jeg en god navigasjonstast, er bedre enn en joystick. En navigasjonstast kan ikke gjøre det samme som en analog joystick. Om jeg forsto riktig måler analoge joysticker om man beveger den helt til venstre, litt til venstre, osv. Altså man kan ha "glidende" overganger ved styring i blant annet spill. Korriger meg om jeg tar feil. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Personlig synes jeg en god navigasjonstast, er bedre enn en joystick. En navigasjonstast kan ikke gjøre det samme som en analog joystick. Om jeg forsto riktig måler analoge joysticker om man beveger den helt til venstre, litt til venstre, osv. Altså man kan ha "glidende" overganger ved styring i blant annet spill. Korriger meg om jeg tar feil. tror det stemmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg