alos Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hei. Jeg trenger litt hjelp til deling av Internett hjemme.. Vi har leilighet hjemme og så smart som fatter er så har han bestemt å dele Internett linjen med leieboeren. Det som da blir litt dumt er jo at hvis leieboeren sitter på kazaa så dreper han/hun hele linjen. Jeg har en boks hjemme med 3 NIC som jeg hadde tenkt å bruke til formålet, NIC 1 kobles til internett NIC 2 går til leiligheten NIC 3 går til meg Derfor lurte jeg på om det finnes noen programmer som gjør at jeg kan styre hvor stor hastighet jeg kan gi ut på NIC 2 og 3? Hadde tenkt å fordele linjen som vist på vedlagt bilde. Spiller ingen rolle om det er WIN eller linux program bare det finnes, men hadde håpet på et Win program da jeg slipper å blande inn kammerater. Takker for all hjelp dere eventuelt måtte bidra med. Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hvorfor ikke koble din pc rett ut fra routeren og kun naboen igjennom pcen? Gjør det vel lettere med tanke på å begrense lastinga? Får vel brukt serveren som vanlig for det vel? Om du skulle kjøre web, ftp eller no på den Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Prøv deg på ClarkConnect, mener å ha sett båndbreddebegrensning på IP der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå