Hidden Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Vårrengjøring. Endret 6. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Njål Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 DVD Soon hadde fri frakt fram til nyttår, så du er et par dager sent ute. Det er fremdeles fri frakt for de som kjøper et iFidelity Card (koster CAD50, gir fri frakt, og 7% (tror jeg) rabatt, 25% rabatt fram til 6. januar). De kuttet ut fri frakt ved nyttår i fjor også (og året før), men innførte det igjen etter noen måneder. I og med at de nå har brukt fortsatt fri frakt som grunnlag for at folk skal kjøpe iFC'et er det vel tvilsomt om de gjeninnfører fri frakt for vanlige bestillinger på en stund. Appleseed 2004 har jeg ikke sett R1-info om ennå, så den vet jeg ikke hvor/når jeg skal kjøpe, men mest sannsynlig Soon eller Pacific. Min egen GITS2 ble sendt før helga, men vær klar over at den ikke har vanlige engelske undertekster, men såkalt 'Subtitles for the Hard of Hearing', dvs [Xxx says]'Bla bla bla', [Door slams) osv. En del irriterer seg veldig over den slags. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Vårrengjøring. Endret 6. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Njål Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Det er lange klage-tråder på de fleste engelskspråklige film/anime-forumene jeg bruker. Så vidt jeg vet er dette den eneste utgaven annonsert med noen engelsk tekst noe sted foreløpig. Endret 3. januar 2005 av Njål Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Vårrengjøring. Endret 6. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Njål Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) har du forresten links til noen av de forumene? Forumet til DVD Talk, link øverst på sida. Thedvdforums, link øverst på sida til DVD Times (må melde deg inn (gratis) for å få tilgang til forumet). Hometheaterforum. Skulle være gode steder å begynne. Mer spesielt for anime: Animeondvd. Endret 4. januar 2005 av Njål Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Vårrengjøring. Endret 6. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Njål Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Tror nok de bare har lest bakpå coveret eller på et spec sheet. De som har sjekket disc'er solgt i Canada sier at de er identiske med de solgt i USA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå