Gå til innhold

Hva er bra med Warcraft?


Anbefalte innlegg

har bare spillt wc3 men det er etter min mening det beste spillet ever :roll:

 

gidder ikke å spille WOW har ISDN.... bor ikke sentralt nok til å få ADSl :cry:

hadde vi hatt ADSl skulle jeg spilt WOW som bare fa.. der ser så sinnsykt kult ut.

Endret av JO1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
gidder ikke å spille WOW har ISDN.... bor ikke sentralt nok til å få ADSl :cry:

hadde vi hatt ADSl skulle jeg spilt WOW som bare fa.. der ser så sinnsykt kult ut.

Tror at det skal gå fint å spille med ISDN. Spiller med konstant 600+ ping på *hostkoreanhost*, men så har ikke ping så mye å si da. Vet ikke hvorvidt ISDN teller med lagg!

Lenke til kommentar

Jeg har spilt WoW med ISDN. Det går helt fint.

 

Ligger på alt fra 300 til 1000(Det hender veldig få ganger at den er så høy) i ping men som regel på 550-600. Så jeg spiller alt fra 1 til 2 timer per dag og klarer meg med det. (Er noen laaange stunder på LANs da men)

 

Redigert: Leif

Endret av Zythius
Lenke til kommentar
Jeg har spilt WoW med ISDN. Det går helt fint.

 

Ligger på alt fra 300 til 1000(Det hender veldig få ganger at den er så høy) i ping men som regel på 550-600. Så jeg spiller alt fra 1 til 2 timer per dag og klarer meg med det. (Er noen laaange stunder på LANs da men)

 

Redigert: Leif

Speller du 1-2 timer per dag er det jo helt VILLt mye billigere med ADSL.

Får jo månedspriser helt ned i 200 kr.

Lenke til kommentar
Warcraft 2 er jo kongen over alle warcraft spill!

Jeg syns det er det som har sjarmen, gameplayet, musikken, og varmen!

 

http://people.freenet.de/hkmultiplayer2/wc2-ssh1.jpg

 

http://people.freenet.de/hkmultiplayer2/wc2-ssh2.jpg

 

Warcraft 3 syns jeg er et knakende godt spill, men det mistet liksom litt av sjarmen som Warcraft 2 hadde.

Jepp, helt enig. Wc2 var et helt genialt spill. Og wc3 mangler en del av det det hadde. Men det hindrer meg ikke å bruke utallige timer på wc3 da :p

 

Ganske spent på wow selv. Er ikke særlig mmorpg fan, men warcraft-universet er utrolig spennende, og det å kunne ta del i "historien" selv, virker forlokkende. Så ender nok med at jeg blir hekta jeg og. Men atm synes jeg ikke det virker så utrolig. Følse av at det er litt for mye hack'n slash, gå fra A til B med en gjenstand, drep monsteret, repeter....osv. Men jeg har ikke satt meg ordentlig inni det, så får vente med å dømme til jeg får prøvd det. Blizzard pleier jo ikke akkurat å lage dårlige spill.

Lenke til kommentar
En mulighet for de med ISDN er å skaffe seg sånn tilleggstjeneste som gjør at du kan sitte 5 timer pr. dag på Internet for en fast pris på 500kr/mnd. ellerno.

Jeg vet at telenor har det (link). Det er sikkert også andre leverandører som har lignende tilbud, men det har jeg INGEN anelse om.

maks 5 timer daglig med elendig isdn hastighet for blodprisen 500kr/mnd? *faint*

Lenke til kommentar

Ja, det er ekstremt dyrt i forhold til en ADSL-linje. Men det lønner seg fortsatt for de som sitter mange timer om dagen på nett, og ikke HAR tilgang til ADSL eller lignende.

Om noen sitter i 5 timer pr. dag ellerno UTEN online 150-dingseriet så blir det nok betydelig dyrere (tipper på opptil 3 ganger så dyrt).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...