ZkedaR Skrevet 14. november 2001 Del Skrevet 14. november 2001 Trenger sårt ny vifte!!! har en wbk38, men den bråker for mye! problemer: vil ha noe som kjøler like bra, men er liten og lett siden jeg er mye på LAN partyer... (ca. annenhver helg...) jeg kjører på ca. 35c nå med kun ei 60x60 vifte som blåser ut... skal sette i ett par vifter til i kab. men du vet disse penga... help! Lenke til kommentar
Danny Skrevet 14. november 2001 Del Skrevet 14. november 2001 sanyo denki er ganske grei,ellers kan du skaffe deg rhoestat og sette ned speningen på vifte slik at den går saktere rundt. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 14. november 2001 Forfatter Del Skrevet 14. november 2001 tja... kunne gjerne ha tenkt meg enda bedre kjøling da... kanskje klokke senere ver du... Lenke til kommentar
khosethl Skrevet 14. november 2001 Del Skrevet 14. november 2001 Hva med en alpha med en vifte som har rpm regulering, så en på netconnection.no Denne er bare nødt til å gi deg det du er ute etter, vrenger den på fullt når du klokker, og setter ned RPM når du vil ha det stille. Men herligheten koster da...695,- med goop, vifte og ribbe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå