Furyfax Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Jeg har en Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI ( se bilde ) Bilen på bildet er ikkje min, men den er lik bare at min er grå. Noen som vet om det er mulig å skifte ut panseret og få nye frontlys, ikkje sånne vippelys? Hadde vært tøft med nye lys, liker ikkje så godt de vippelysa. Vet at det ikkje svare seg å styla en slik bil, men tenkte eg skulle bare høre om det lar seg gjøre og ka det vil ca koste? Mvh Paul Endret 3. januar 2005 av Furyfax Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 OT: Du bør endre emnefeltet ditt. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Har lite peiling på bil, men hadde det vært mulig å fått nye normale lys (ikkje vippelys), for eksempel stilige Xenon lys ? Endret 3. januar 2005 av Furyfax Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Di bilene der er jo drid kule. Du kunne jo justert lyktene sånn di bare åpner litt,(mange som har nissan 200sx.s13) gjør dette, har ikke bildet av ,men vis du søke litt så finner du nok noe. Billen blir liksom mye mer sintere me en gang. Panseret kan du finne et fancy scoop og montere,,eller noe.. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Digger bilen selv, er ikkje så flink med biler ( mildt sagt ) så nå har kamerater av meg begynt å gi den en liten makeover. Til nå har eg bare lakkert den på ny mettlalic grå, vil behilde den fargen. Skifta klutsj, bremser, skal få effektanlegg i tillegg ska eg kjøpe nytt anlegg i bilen. Men eg gidde ikkje å bruke flere titalls tusen på denne bilen. Må si at Honda lå forut sin tid når de designet denne bilen, den er fremdeles veldig stilig. Eneste eg ikkje liker er lysene, de er så firkantete og stygge, i tillegg tror eg bilen hadde sett råfet ut med vanlige lys, istedenfor vippelys. Xenon lys har eg veldig lyst på Men har ikkje så mye penger, er student så pengene florer ikkje akuurat fritt. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Alt er mulig, bare skaff passende lykter og tilpass, mulig du må skjære og sveise litt så du får passende fester, men det er neppe vanskelig å få til. Når det kommer til pris så kommer det ann på om du skal ha nye lykter eller finner noe på huggeren eller www.bruktbildeler.com Sålenge det er godkjente lykter og de er riktig justert så er det ingen problemer ellers. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Fant denne siden her: her og her Veldig nice! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå