c[`]laburk Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hei. Har nettopp bytter fra org kjøler til VGA Silencer ATI 1 ( http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...VSATI1&toc=3865 ) Så lurer jeg på om den skal blåse fra utsiden av kabinettet og inn, eller fra innsiden og ut. Min blåser fra utsiden og inn, men når jeg studerer vifta, så ser det ut som den er konstruert for å trekke luft ut av kabinettet og kjøle GPU samtidig! Mulig dette er skivebom men. Noen som har en fasit Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Utsiden og inn? min VGA silencer (den av aluminium) trekker luft ut av kabinettet, men det er best at noen som har samme kjøleren som deg svarer på det Offtopic: hah 444, gleder meg til jeg kommer til 666 Endret 3. januar 2005 av zandro Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Det er nok bare mottrykket du kjenner når du holder hånden forran viften. Dersom du f.eks blåser litt røyk mot viften vil du se at den blåser rett vei. Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Var det et positivt argument for å begynne å røyke? hehe Men seriøst! Vifta mi går feil vei tror jeg. Blåser fra utsiden og inn, og vifta går feil veil i forhold til hva den er konstruert for.(tror jeg ) Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Fyr opp en fyrstikk og slukk den slik at viften suger inn røyken og se om den virker feil vei. Om du ikke har fyrstikker finner du sikkert mye annet rart du i huset ditt du kan tenne på Jeg har selv den orginale VGA silencer og når jeg kjenner forran viften så føler det som om den blåser ut i kabinettet, men den gjør ikke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå