P-in-P Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 En skulle tro at emnefeltet forklarte det meste Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Januar / februar en gang tenker jeg. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Mkay, det er ikke fastslått en dato enda mao...? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Hvordan foregår dette egentlig? Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 aner ikke. Tror det er som alle andre lan'z--- Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 aner ikke. Tror det er som alle andre lan'z--- Og det vil si? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Så man gjør det gjennom partyticket.net? Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 man logger inn på partyticket, også går man på billettene også blablabla også for du en sånn oversikt over alle plassene, også velger man de plassene(den plassen for den saks skyld) man har lyst på. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Er det ingen smart ordning for en gjeng som vil sitte ved siden av hverandre? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Er det ingen smart ordning for en gjeng som vil sitte ved siden av hverandre? Jo, man kan gi en bruker rettigheter til å velge plass for deg (aka. seater), noe som folkene fra hw.no som vil sitte med hverandre gjør. Xell vil plassere alle oss så godt som mulig etter egne ønsker og slikt. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Ingen som har noen nærmere informasjon om når en kan velge plasser? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Nei! Dette er opp til PTN. Det kommer når det kommer (selvsagt). Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Kan noen skrike ut når det fastslått når det skal skje? Lenke til kommentar
Snorrere Skrevet 6. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2005 eg trur det har skjedd no, er iallefall aktivitet på sida:P Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 6. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2005 eg trur det har skjedd no, er iallefall aktivitet på sida:P Er nok ikke det.. Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 6. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2005 Ja er intressert i å få vite den dato'n jeg å.. Vil gjerne ha litt bra plasser Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 10. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg veit Muhahaha :!: Er i noe med februar tenker JEG! Får nokk Mail I think Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 11. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2005 Nei! Dette er opp til PTN. Det kommer når det kommer (selvsagt). dette er jo da selvfølgelig ikke opp til PTN. TG velger selv når de vil at seatinga skal åpne. og JA dette er førstehånds erfaring. har brukt PTN til LAN arrangementer før Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 17. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2005 Du kan nå velge seats Menne ikke før mandagen den 20 Trur jeg De tar først de store gruppene Som skal bestille som HW rekka som tar 4 rader nesten Også 10 eller noe Så kan enkelt personer bestille Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 17. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2005 Mandag er jo den 21. da *pirke pirke* Tenshi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå