Adrian0 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hei ..jeg lurer på hva for noen måter det er best og klokke på?bios eller program? Takk for alle svar=) Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 det er vel best å klokke i bios, jeg syns vertfall det og regner med at de fleste andre syns det også. det er også rimelig lett å lære seg. Lenke til kommentar
Adrian0 Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 jaja...selfølgelig..jeg kan det ,,men ville bare ver sikker:D...takk......mne hvor mye kan jeg klokke san ca?... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 du bør være litt forsiktig og bare øke litt ettter litt, men jeg regner med at du får den CPU'en der opp i 2 - 2,2ghz Lenke til kommentar
Adrian0 Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 hmm..ok..ja den er oppe i 2100 nå da skal teste med 100 til=)...takk for hjelpen:D Lenke til kommentar
Adrian0 Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Men vet du om et klockings program? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 fuzzy logic, cpu fsb (hakke noe serlig peiling på programmer) jeg tror bios funker best Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 CPU klokkeprogrammer har en lei tendens til å klikke eller ikke virke med alle hovedkort/CPU. Og som Kaffe nevnte så er det null problem å klokke i BIOS Lenke til kommentar
Adrian0 Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Jepp ...men ville bare vite litt=)...jaja takk for hjelpen folkens:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå