dandel58 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Cool'n'Quiet fra AMD på Athlon 64?? er det noe vits å skru på? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Nei, men det er jo kjekt med mindre støy? Lenke til kommentar
dandel58 Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 men hvis jeg har det slått på og skal spille, blir det mindre ytelse da? Lenke til kommentar
slez Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg har amd64 og lurer på hvordan den Cool'n'Quiet funker. Er det noe ulemper med og ha den på? Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 sånn så jeg har lest det så er det bare ein funksjon som skrur seg på når cpu`en ikke yter någen. Det vil si at pc`en går roligere når den ikkke jobber. Med en gang den begynner å jobbe så skrur cpu`en seg "på" igjen og begynner å lage mer lyd. Det vil ver et lite delay i oppstartfasen der, men det er snakk om millisekund, någe jeg tviler på at du merker. så skal vel ikke vere någe forskjell nei. (den blir roligere ) Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Les 'Aktivere AMDs Cool'n'Quiet' guiden, http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=10728 og tråden som hører til den så burde vel det meste være klart. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Første gangen jeg har hørt om en CPU som lager lyder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå