[PP]PhoEniX Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg har tenkt å skaffe meg noen nye kabinett vifter.De jeg har nå har et par blåe lysdioder montert i seg,og det er jævli iriterende. Så mitt spørsmål er: hvilke 80mm*80mm*25mm kabinett vifter er gode? Grunnen til at jeg spør om 80mm vifter er at de jeg har i dag er det og jeg gidder ikke å lage nye hål og faenskap i kabinettet. Hadde vert fint om viftene var litt stillegående og. Og et spørsmål til: hvor mye arbeid er det å bytte vifter i en PSU? Har en Q-Tec 400W PSU med 2 vifter.En ut bak og en ned under PSUen inne i kabinettet.Er det mye arbeid å bytte ut disse? Lenke til kommentar
slez Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Papst vifter er gode vifter, men de koster litt Lenke til kommentar
Patz Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 SilenX er best! men koster mest. (Se! det rimte :!: ) Lenke til kommentar
dmx Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 sånn som de andre sa SilenX og Papst er gode men koster litt jah. Lenke til kommentar
slez Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 sånn som de andre sa SilenX og Papst er gode men koster litt jah. Synes papst viftene er værdt penga. Lenke til kommentar
[PP]PhoEniX Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Takker for tipsa.Da blir det nok noen Papst vifter tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå