tulling03 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Har lest litt rundt her på forumet for å prøve å finne ut hvilken type moddet xbox jeg skal kjøpe meg. Det er ikke enkelt, for det er mange forskjellige typer rundt omkring. Det virker som om de fleste kommer med aladdin advance xt 64 eller noe sånn?? Jeg har fått tilbud om følgende forskjellige typer chipper, og lurer på hvilket jeg bør velge, evt om det er noen av disse jeg absolutt IKKE bør velge. Skal bruke xbox'en til spilling og filmer. (Må takle backups, og fra HD. ) valgets kvaler: > Aaddin Adv 64 kr275. > Aladdin2 kr298.- > DuoX2 kr329.- > xecuter 2.3b kr498.- > Xecuter 2.6CE kr549.- > X-B.I.T kr598. > Xenium kr598.- > SmartXX kr649.- > Xecuter 3 kr749.- Lenke til kommentar
Panter Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Det finnes rimelig mange slike spørmål og svar her i forumet du kan lese. Se også FAQen som er satt sticky her i gruppen. Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hvis du ikke er interessert i flere bioser holder det lenge med alladin etter min mening! Men står mye om dette i andre poster som panter sier... Lenke til kommentar
G-M-L Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Om du ikke har behov for ekstra funskjonene til de dyrere chippene vil jeg anbefale DuoX 2 chippen. Men prisene du oppgir her var litt i det stiveste laget synes nå jeg. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hør med andre folk som har disse chippene og hvilke erfaringer de har med de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå