jokkakim Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 hallo.. jeg har søkt litt men har ikke funnet ut hvordan man bytter rcon passord på en cs server. er det noen som vet dette? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hvor hadde du 'søkt litt', sa du? Googler du etter change rcon password finner du kommandoen du trenger på aller første treff. Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 hmm, å hvordan får man opp det vinduet der Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Hvor hadde du 'søkt litt', sa du? Googler du etter change rcon password finner du kommandoen du trenger på aller første treff. men det står How do I change the rcon password on the server?If you want to change the rcon password temporarily before giving it out to someone during a match (so that you don't have to give out the original rcon password), then do: rcon rcon_password <newpass> Say you wanted to change your temporary rcon password to "allaccess", then do: rcon rcon_password allaccess This change takes effect immediately and the old rcon password won't work again until a new map load or server restart. Keep in mind though that Punkbuster and Mediator won't work if you change the rcon password without updating their configs and restarting them. er altså bare midlertidig.. !? Endret 3. januar 2005 av jokkakim Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Oja, jeg trodde det var dedikert server, Sorry Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 hehe, ok, men det er det altså ikke Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Men fant det ut selv, man gjør det i conf filen Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Ok Hørt om knappen ? nei, hva er det? Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Ok Hørt om knappen ? nei, hva er det? det er en knapp der man kan editere det forrige innlegget Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Ok Hørt om knappen ? nei, hva er det? det er en knapp der man kan editere det forrige innlegget ok, så vis jeg trykker på edit her, så endrer jeg det forrige innleget? Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Ok Hørt om knappen ? nei, hva er det? det er en knapp der man kan editere det forrige innlegget ok, så vis jeg trykker på edit her, så endrer jeg det forrige innleget? ja, da slipper du og poste et nytt inlegg EDIT: som nå, nå endret jeg inlett til inlegg, fordi jeg skrev feil Endret 3. januar 2005 av m-momr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå