Nitrius Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Link Noen som har testa det tastaturet? Det er 3 andre typer og å de lyser blått i mørket. Likte tastaturet siden det så veldig rent og pent ut. Så hva tror dere? noen som har det, eventuelt testa det? Lenke til kommentar
frentix Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Har hatt det , men det var noe galt med mitt så jeg måtte returnere det. Kjøpte den med blått lys (sølv). Det var veldig behagelig å skrive på , bortsett fra det at 2 taster skiftet funksjon og hengte seg opp regelmessig. Men forhåpenligvis er dette et engangstilfelle. Lenke til kommentar
FunkyMama Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Kjenner til tataturet, fungerer bra pluss at det ser veldig stilig ut! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Tenkte jeg skulle bestille det, men det ble utrolig dyr frakt, så da ble det ikke noe nytt tastatur på meg. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 digital impusl har det 247 kr eller noe Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Ingen andre som har noe å si om tastaturet? noen som har en formingn om hvordan den er i spill? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg lagde en tråd om de en stund siden, 2 sider lang og greier Men, jau.. Når jeg spilte NFSU2, hadde jeg litt problemer. Den klarte ikke å NOS'e, gasse og styre til venstre samtidig. Høyre gikk greit. Ellers liker jeg det veldig godt Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Jeg lagde en tråd om de en stund siden, 2 sider lang og greier Men, jau.. Når jeg spilte NFSU2, hadde jeg litt problemer. Den klarte ikke å NOS'e, gasse og styre til venstre samtidig. Høyre gikk greit. Ellers liker jeg det veldig godt Det kjenner jeg til! Plagsomt Det flate logitech tastaturet klarer heller ikke det, og heller ikke et trådløst labetec tastatur jeg har her.. Vurderer også dette tastaturet. Ser ganske kult ut og mitt tror jeg nesten begynner å blir slitt... Hvert fall spaceknappen Endret 5. januar 2005 av Christer1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå