hlund Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Når jeg bruker S-video-utgangen på skjermkortet mitt får jeg bare gråtoner på TV-en. Composite-utgangen gir farger. Har hatt samme problemet før med ett annet skjermkort. Er det i TV-en eller i PC-en problemet er? Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Quote: Den 2002-06-08 23:20, hlund skrev:Når jeg bruker S-video-utgangen på skjermkortet mitt får jeg bare gråtoner på TV-en. Composite-utgangen gir farger. Har hatt samme problemet før med ett annet skjermkort. Er det i TV-en eller i PC-en problemet er? Hei! Har også det samme "problemet", men like vel er det ikke noe problem. Det er kabelen som "bestemmer" hva som skal gi farger eller ikke husker jeg rett. Bruker selv Composite-utgangen for å få farger og jeg får også gråtoner på S-video. Hvordan kabel har du? en S-VHS kabel koblet til et scart (composite) adapter? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Jeg hadde samme problemet, leste i manualen og der sto det at tven ikke støttet s-video inngang, jeg fikk følgelig svarthvitt som deg. men når jeg bruker composite kabel funker farger helt fint. jeg var hos en kammerat som hadde s-video kabel, og jeg merka ingen forskjell i bilde kvalitet. så bare bruk composite kabel du :smile: Så ja, det er mest sannsynelig TV-en din som ikke støtter S-video :smile: Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Problemet mitt er det at tven støtter S-video, men den vil ikke gi farger. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Quote: Den 2002-06-09 00:00, Rafael skrev:Problemet mitt er det at tven støtter S-video, men den vil ikke gi farger. Samme her. Jeg tror det er noe med at S-video kablen som er koblet i Scart adapteret er composite, hvordan har du koblet dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå