Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med Telenor adsl!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg prøver å hjelpe en kamerat med adsl'n sin, han har alltid klart å komme inn på ftp servere og spille online spill, men nå har alt kutta ut...

Alle spilla han prøver å spille funker ikke, og alle serverne vil ikke connecte...

Han har også prøvd å komme in på mirc, men funker ikke...

Det er som om det er noen stengte porter, men han har ikke noen ruter...

Han har aldri hat det for å si det sånn...

Noen som har noen gode tips... hadde vært utrolig hyggelig!!!:p:thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har har nettopp hatt det samme problemet selv, men etter masse masing på Telenor åpnet de portene mine for et par dager siden.

Alle skal ha fått en mail på mail-adressen som er brukernavnet på abonnementet deres. Der vil dere bli informert at det blir sendt uønsket trafikk(virus) ut fra deres abonnement. Derfor har de stengt alle porter på abonnementet, det eneste du kan gjøre er å surfe/bruke msn. Det du trenger å gjøre er å sende en mail til "[email protected]", Abuse avdelingen på Telenor. Der må du skrive at du har fjernet virus osv. (hva du har gjort får å fjerne). Så vil du få en mail av de igjen, om det er greit. Så åpner de abonnementet om noen få dager etter det igjen.

Sjekk eposten deres gutter !

Endret av ^kissa^
Lenke til kommentar
Har slått a brannmur, men kan fortsatt ikke connecte meg til spill... eller mIRC.

du har slått av brannmuren, sier du? heh, burde ikke forbløffe deg at abuse-avdelingen sperrer tilgangen din da. få på brannmuren igjen, du - og installert antivirus og evt annen softwarebrannmur i tillegg til adaware og spybot. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...